פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס חבר נושא התלונה:
להב שמעון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב , באוגוסט -השנה ניכנסתי לחברות במשביר ירושלים. קיבלתי כרטיס שמספרו :4253-455-01-6 ,(ברשותי גם קבלת רכישה מהתאריך הנ"ל) . מספר פעמים ניסיתי לממש את זכותי בהנחת קניה, אך נענתי שהכרטיס לא "מופיע ברישום".ב-23.112010 נכנסתי להנהלת סניף מלחה בי-ם,וביקשתי הסבר ושהמצב יבוא לתיקונו,רטראקיבית .הפקידה בשם אורלי עשתה שיחת טלפון למשרד הראשי ,ולדבריה, הייתי אמור לקבל לביתי בתוך שבועיים כרטיס תקין ואיזה שהוא פיצוי רטרואקטיבי לכרטיס.היום ה-30.1.2010 עדיין לא קיבלתי כרטיס חלופי ,ואין לי מושג איך משיגים את כתובת ,שירות לקוחות המשביר. הודה לכם אם תוכלו לעזור לי.
עוגמת-נפש סוג הנזק :
כרטיס תקין לשנה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה