כרטיס חבר |
נושא התלונה: |
להב שמעון |
שם/כינוי: |
יום שלישי 10 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב , באוגוסט -השנה ניכנסתי לחברות במשביר ירושלים. קיבלתי כרטיס שמספרו :4253-455-01-6 ,(ברשותי גם קבלת רכישה מהתאריך הנ"ל) . מספר פעמים ניסיתי לממש את זכותי בהנחת קניה, אך נענתי שהכרטיס לא "מופיע ברישום".ב-23.112010 נכנסתי להנהלת סניף מלחה בי-ם,וביקשתי הסבר ושהמצב יבוא לתיקונו,רטראקיבית .הפקידה בשם אורלי עשתה שיחת טלפון למשרד הראשי ,ולדבריה, הייתי אמור לקבל לביתי בתוך שבועיים כרטיס תקין ואיזה שהוא פיצוי רטרואקטיבי לכרטיס.היום ה-30.1.2010 עדיין לא קיבלתי כרטיס חלופי ,ואין לי מושג איך משיגים את כתובת ,שירות לקוחות המשביר. הודה לכם אם תוכלו לעזור לי.
|
עוגמת-נפש |
סוג הנזק : |
כרטיס תקין לשנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|