פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק נקרע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מתחם רביבו אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בחודש ספטמבר 2010 רכשתי תיק בעלות 280 ש"ח+ 20% הנחה של חברת ארקני שאולי במשביר לצרכן ,לאחר חודש וחצי הבד של התיק התחיל להקרע. בחודש ינואר ניגשתי לסניף לבדוק מה ניתן לעשות בנדון המוכרת אמרה שאין ביכולה לעשות שום דבר בנדון מאחר ולאחר שלושה חודשים אין שום אחריות על התיק, וזאת מבלי שהסתכלה על התיק. ברצוני להתלונן האם זה הגיוני שתיק שנרכש ברשת מוכרת בעלות גבוה לא יתנן במקום שרות הולם?! אשמח להתערבותכם בהקדם.
תודה מראש נטלי
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה