פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נושא התלונה:
גוטמן תלמה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/12/2010 פנתה אלי חברת ויזה שהורידו לי באופן אוטומטי 100.00 שקלים עבור חברות נוספת לשנה חדשה שמסתיימת בתאריך : 17/01/2011- מייד פניתי לשרות לקוחות למריה והיא אמרה לי כשתקבלי מכתב הפניה תגשי למשביר בעזריאלי למחלקת חשבונות תמסרי את המכתב ותחכי שיודיעו לך לבוא לקבל צק בנקאי על סך 100.00 שקלים. כשהגעתי למשביר היה לי ויכוח גדול עם מנהלת החשבונות סבטלנה שאמרה לי לשלוח את המכתב בחזרה למקום ממנו נישלח הסברתי לה שהמכתב הגיע אלי ונאמר לי למסור במשביר ושהמשביר הוא ששולח את המכתב ולא אני כמובן יצאתי מאוד מרוגזת על ההתנהגות והיחס הבלתי הולם. בתאריך02/02/2011 התקשרו אלי מהמשביר ואמרו לי לבוא לקבל את הצ'ק הבנקאי הגעתי למחרת בתאריך 03/02/2011 וביקשתי את הצ'ק אמרה לי רעיה שהציגה את עצמה כסגנית מנהל הסניף דברה בלשון לא מכובדת ואמרה לי תחכי חצי שעה המנהלת חשונות הלכה לבנק לשאלתי למה אני צריכה לחכות השיבה לי למה לא הודעת שאת באה ובתנועת יד המשיכה תצאי מהחדר ותחכי בחוץ המשכתי להתווכח על היחס המשפיל זו הפעם השניה . חיכיתי ,הגיעה מנהלת חשובונות חדשה ואמרה לי אני לא אמרתי לך לבוא זאת שבמשמרת ערב אמרה לך לבוא אמרתי אז מה לבוא שוב בערב????? היא אמרה חכי נראה אם הגיע הצ'ק עמדתי ליד הקופות כמו עני בפתח רצוני לציין שלפני שנה כששיכנעו אותי להרשם לחברות היחס וההתנהגות היו שונים עם חיוך וסבלנות כמובן שהצ'ק היה קיבלתי אותו ויצאתי מהמשביר לצרכן שמתיימר לשרת לקוחות אבל הפוך הדבר הוא בז ומשתלח בהם היחס של רעיה היה ממש משפיל מלווה בתנועות יד כמו בשוק ובזלזול כשעלי לציין שאנחנו אנשים מבוגרים ולקוחות של עשרות שנים עמדנו וחיכינו כמעט שלושת רבעי שעה על הרגליים וכעניים בפתח אני בתקווה שתלונה זו תגיע לממונים על שביעת רצון לקוחות ותפיקו לקח ממקרה זה שבודאי אנו לא ניכנס עוד לקנות במשביר ונעביר את המידע שחווינו למשפחתינוולכל מכרינו וידידינו. בברכה תלמה גוטמן
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה