פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות במשביר לצרכן נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום 4/4/2011 בשעה 19:30 הגעתי לסניף קניון חדרה ע"מ להחליף בושם שהלחצן בבקבוקו התקלקל , את הבושם רכשתי בסניף זה לפני כחודשיים והשתמשתי בחצי מתכולתו.
ניגשתי לנציגת שירות אשר מכרה לי את הבושם הנציגה זיהתה אותי וזכרה את הרכישה שביצעתי , הופנתי ע"י הנציגה למנהלת בשם מירי מרגע שהגעתי אליה בטבע הדברים כועס ומתוסכל , המנהלת שאלה אם יש לי קבלה והסברתי לה שאין לי כי הרכישה בוצעה לפני חודשיים וכי אוכל לשחזר רכישה זו . המנהלת מירי התייחסה אלי בצורה לא מכובדת בעוד שנציגת השירות מנסה לסייע לה בפתרונות יצירתיים כגון מתן דוגמיות עד קבלת תשובה מהחברה.
כאשר הבינה המנהלת כי לאור אופן חוסר רגישותה אמרתי וחזרתי מספר פעמים שלא אשוב לרכוש בסניף זה נכנסה לעמדת הגנה מיותרת ואמרה שאם אני מאיים היא לא תטפל בי כלל!
אני רוכש באופן קבוע במשביר לצרכן ולא מוכן לקבל כצרכן יחס מזלזל מבחורה שמציגת עצמה כמנהלת ולא יודעת לתת שירות ולקבל ביקורת מלקוח שמלין על אופן המענה
שניתן לו.
מגדיש כי המנהלת לא סיפקה מענה לפנייתי ולא חיפשה פתרונות יצרתיים , כמו כן נציגת השירות אישרה בפני המנהלת שהיא מאשרת שאנו רכשנו את הבושם בסניף זה והיתה המומה מתגובת המנהלת. מצפה לתשובה וטיפול בפנייתי והתנצלות מהמנהלת על אופן השירות שקיבלתי
בברכה
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן מענה לתיקון הבקבוק או קבלת בושם חדש והתנצלות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה