פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר באמצעות פתק החלפה שלא בהתאם למחיר שנרכש נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הקניון בגדול - פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 03/04/11 רכשתי מס' מוצרים בין היתר רכשתי 2 כלי פיירקס בעלות כוללת של 80 ש"ח (היה מבצע 1+1) ביקשתי להנפיק שובר החלפה לכל מוצר מכיוון שזה מיועד למתנות. מסרתי נתנה אחת בהנחה שבמידה וירצו להחליף יוכלו לקבל בעלות של 40 ש"ח. לתדהמתי מתנה אחת נשארה אצלי והחלטתי להחזירה לסניף משביר הצרכן בפ"ת. כאשר החזרתי את המתנה נמסר לי כי בפתק ההחלפה מצוין שהמוצר נקנה בעלות של 20 ש"ח. דבר זה קומם אותי ואמרתי לגלי הקופאית שלא יכול להיות. היא טענה כי זה מה ששולם. הסברתי לה שאני שילמתי. גלי הפנתה אותי למשרדים פניתי אליהם והם זיכו אותי בהתאם לעלות. דבר זה קומם אותי מאוד מכיון שאני יודעת שרכשתי מוצר בעלות באמצעות שובר החלפה ממוחשב ובפועל אני מקבלת 50% פחות. איך יתכן דבר כזה הרי בן אדם שמקבל מתנה לא יודע כמה הלקוח באמת שילם ואין לו דרך להתמודד עם זה
כמובן שיש ברשותי כל המסכים כולל שרצו לזכות אותי בעלות של 20 ש"ח ולא 40 ש"ח
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה