פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
14/04/2011
לכבוד :
המשביר לצרכן , קלאב 365- שירות לקוחות.
הנדון:
תלונה על מנהלת סניף המשביר קניון איילון ב"ב בשם מאיה
ביום חמישי 14/04/11 נכנסנו אני ואשתי לסניפכם בקניון איילון במטרה לרכוש זוג בשמים לכבוד חג הפסח.
מיד בכניסתנו ניגשה אלינו דיילת בשם דניאלה והציעה לנו באדיבות רבה ויחס מדהים ממגוון הבשמים שבחנות ולבסוף החלטנו לקנות שלשה בשמים ,ליידי מיליון,אולטרה ויולט, ו212.
דניאלה ניגשה לקופאית ואמרה לה כיצד לבצע את הרכישה בכדי שנוכל ליהנות מהמבצע.
(יש לציין שכרטיס המועדון לא היה ברשותנו באותו יום).
כשהגיע תורנו מאיה מנהלת הסניף הייתה בקופה ומהרגע הראשון לא היה (בלשון המעטה) נעים לדבר איתה, החל בחקירות כגון כתובת מגורים, תאריך לידה, וכדומה, והכול נעשה בנימה שאנחנו משקרים לה, והכי חמור שזה נעשה בקול רם וליד אנשים , אני באותו רגע מאסתי בכל מה שרציתי לקנות ויצאתי מיד מהחנות, לאחר כמה דקות נכנסתי שוב כדי לבקש ממנה את שמה ואת מספר הטלפון של שירות הלקוחות , ושם התנהגותה הנבזית עלתה רמה "וזכינו" אני ואשתי למטר גידופים מצידה כגון "שקרנים" ,"תוריד את הכיפה שלך" , "כל הדתיים שקרנים" וכמובן שכל זה נעשה בנוכחותם של לקוחותיכם בשלב מסוים הבנתי שאין עם מי לדבר וצעדתי לכיוון היציאה והיא בשלה ממשיכה את מסכת ההשפלות כלפי וכלפי אשתי
(בשלב זה נכחה אחראית מחלקת הבשמים שאנני יודע את שמה שנשארה פעורת פה).
נ.ב
מעולם לא "זכיתי" לכזה יחס ומעולם לא התלוננתי גם כשחשבתי שאני צודק ,
אבל במקרה זה הגיעו מים עד נפש.

בתקווה למענה מהיר ולתשובתכם המנומקת
שמעון וליאורה 052-6265407

עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה