פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור לקוחה והתנהגות רשלנית עד לעג ובוז נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע דרך חברון או נפחא 25 (וואן פלזה) כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך המוזכר 19.5.11 הגעתי לחנות בשעה 21:40 ובקשתי לעשות את ההגרלה ששלחתם לי הביתה. הגעתי לאחת הקופאיות ושאלתי היכן מתקיימת ההגרלה? היא הפנתה אותי לעבר הכניסה לחנות והבטיחה לשלוח אלי מיד את האחראי להגרלה, חיכיתי כמה דקות ולפתע ראיתי בחורה עם הבגד שמאשר שהיא עובדת במשביר, שאלתי אותה היכן נמצא האחראי על ההגרלה והיא מפנה אותי בחזרה לקופאית. אמרתי לה כי כבר הייתי שם והם הפנו אותי לכאן. אז היא אומרת לי כי בשביל להשתתף בהגרלה אני חייבת לרכוש מוצרים בחנות בסך 99 ש"ח, כשאמרתי לה כי קודם יש לי הגרלה אחת ראשונה בחינם היא ממש כעסה עלי שקודם ארכוש מוצרים. כמובן בכעסי זרקתי את ההגרלה ויצאתי מהחנות. תתביישו לכם את מי אתם מעסיקים ברשת כה גדולה ובעלת שם, אתם מעסיקים עובדות כל כך חוצפניות רשלניות וחסרות תועלת בלי רמת שירות או אינטליגנציה הכי נמוכה שאפשר לדרוש, חסרות כל גישה ויחסי אנוש. הבחור שהבטיחו לי שיגיע לכניסה לא הגיע. ואני כמובן איחרתי למקום בו הייתי אמורה להגיע בהמשך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תמיינו יותר בקפדנות את מי אתם מקבלים לעבודה, אם תסכימו לשלם מעל המינימום תקבלו גם עובדים בהתאם. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה