|
|
|
|
|
|
ציון לשבח על השירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במהלך נובמבר קניתי מעיל לבת שלי, לאחר שלשה חודשים נקרע הרוכסן. ניגשתי לסניף המשביר בו רכשתי את המוצר, ולאחר בדיקה קצרה שנערכה בחנות קיבלתי מעיל חדש זהה. תודה רבה על השירות המהיר , האדיב והנכון !!
|
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|