פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציון לשבח על השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך נובמבר קניתי מעיל לבת שלי, לאחר שלשה חודשים נקרע הרוכסן. ניגשתי לסניף המשביר בו רכשתי את המוצר, ולאחר בדיקה קצרה שנערכה בחנות קיבלתי מעיל חדש זהה. תודה רבה על השירות המהיר , האדיב והנכון !!

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה