פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר כספי עבור שרשרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון דיזינגוף סנטר, תל אביב כתובת:
דיזינגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ליום הולדתה של אשתי הפתעתי אותה בשרשרת זהב ותליון יהלום שנקנו במשביר לצרכן, סניף דיזינגוף, ביום ראשון ה-5 לחודש.

כיומיים לאחר הרכישה, יצאנו לנופש לכל סוף השבוע, שבמהלכו הפתעתי אותה עם המתנה. לצערי, היא לא אהבה את השרשרת ורצתה להחליפה.

במוצאי יום שבת, ה-11 לחודש, הגענו בחזרה לסניף דיזינגוף וחיפשנו ביחד שרשרת אחרת. משלא מצאנו שרשרת שאשתי אהבה, ביקשנו להישאר עם התליון יהלום אך לקבל החזר כספי על השרשרת.

קיבלנו זיכוי בתמורה, בטענה שניתן לספק החזר כספי עד יומיים לאחר הרכישה. למרות שהסברנו שמדובר במקרה ייחודי שבו מדובר במתנה, שרק עברו מספר ימים בודדים מאז רכישתה (במהלכם גם היה חג שבועות), הובהר לנו שהנהלת סניף משביר בדיזינגוף אינה יכולה לאשר זאת.

סגנית מנהלת הסניף הפנתה אותנו לגב' דליה הראלי (שמגיבה באתר זה מפעם לפעם), בטענה שרק היא רשאית לאשר את ההחזר הכספי. קיבלנו טלפון והובהר לנו שאם איננה עונה, ניתן להשאיר לה הודעה עם פירוט המקרה והיא תחזור אלינו.

התקשרנו לטלפון שקיבלנו (09-8926713) אך לא היתה תשובה וגם לא אפשרות להשארת הודעה. התקשרנו בחזרה לסניף וקיבלנו טלפון נוסף (09-8926715), גם הוא ללא מענה קולי או אנושי. התקשרנו שוב לסניף וקיבלנו טלפון של המרכזיה: 09-8926666 - שם הפנו אותנו לטלפון אחר 09-8926670 - גם הוא ללא מענה.

התקשרנו לסניף דיזינגוף וביקשנו לדבר עם מנהלת הסניף, אך לצערנו היא עסוקה בישיבות.

אנו אובדי עצות, מאחר והגורם היחיד שאמור לנסות לעזור לנו, גב' דליה הראלי, לא ניתן להשגה, לכאורה. איזה טרטור ושירות לקוחות גרוע.

כל שרציתי היה להפתיע את אשתי עם מתנה יפה. חבל שזה הגיע למצב זה ואני מצפה עדיין לקבל החזר כספי בגין השרשרת שהוחזרה לסניף.
כספי סוג הנזק :
המרת הזיכוי שניתן בהחזר כספי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה