פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של המוכרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 28.6 קניתי נעליים שלא היו זולות כלל וכלל ועלו כ 300 ש"ח במשביר לצרכן בראשון לציון .
בתאריך 29.6 באתי להחליפן מכיוון שהיו גדולות מידי , המוכרת בבחלקת הנעליים טענה שהנעליים ננעלו ואף שומשו , אולם הנעל לא ננעלה פעם אחת אפילו אחרי הקניה .בנוסף לכך המוכרת טענה שאני משקרת ואף אמרה זאת בפניי. ביקשתי להחליף את הנעליים לפחות למידה יותר קטנה והמוכרת אמרה שאין לה והתנהגה בצורה נוראית .
אני לא מרוצה בכלל מהשירות הנוראי הזה ובחיים יותר לא אחזור לקנות ברשת המשביר ואף אמליץ לחברי לא להיכנס לחנות נוראה זו עם יחס נוראי שכזה .
עלבון סוג הנזק :
זיכוי על הנעליים או זיכוי כספי. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה