פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא נאותה של מוכרת בדוכן לנקום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבוקר ניגשתי לדוכן לנקום וביקשתי קרם עיניים. המוכרת מרחה מסביב לעיניי את הקרם המוצע ואני אמרתי לה שאני משתמשת רק במוצרי קליניק והקרם המבוקש הוא למתנה. המוכרת החלה להשמיץ את חברת קליניק. לאחר ששאלתי למחיר המוצר, אמרתי שזה יקר לי מדי ואם יש דבר אחר. היא הושיטה לי מוצר אחר ואמרה לי שאני אלך לקנות קליניק - שם יותר יקר ושוב השמיצה את מוצריה. שאלתי מדוע היא משמיצה חברות אחרות ואמרתי שמוטב תהלל את המוצרים שהיא מוכרת במקום להשמיץ חברות אחרות. היא די כעסה ועשתה תנועות מגונות בידיה כשהיא ממשיכה להשמיץ. אני הנחתי בחזרה את המוצר על הדלפק ויצאתי מבית הכולבו. אני לקוחה ותיקה (וגם חברה) של המשביר לצרכן ולעולם לא נתקלתי בהתנהגות מבישה כזו.

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה