יחס ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה |
כתובת: |
קניון רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שני 17.7 נכנסתי לסניף המשביר לצרכן כדי לקנות גרבי חייל.
במחלקת הגברים הייתה סלסלה ובתוכה גרביים של דלתא והיה שלט בו היה כתוב: הנחת מתגייסים- הפריט השני ב50 אחוז ועוד 10 אחוזים על הייתרה לחברי מועדון.
לקחתי 4 זוגות ובקופה התברר לי שאין מבצע,
ניגשתי לאחראית על המחלקה - ענת סופר ושאלתי אותה למה בקופה לא יודעים על המבצע, היא ביקשה ממני להראות לה את השלט וראה זה פלא- הוא נעלם.
אמרתי לה שלפני כמה דקות היה השלט וזו הסיבה שרכשתי את הגרביים דווקא במשביר והיא ענתה- הנה את רואה שאין, עד אתמול היה מבצע היום נגמר.
הרגשתי וגם אמרתי שמתייחסים אלי כמו כשקרנית, ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף - רווית, אך זו בכלל לא טרחה להגיע לשוחח עמי.
כמובן שלא קניתי את המוצר ומאד נפגעתי מהיחס אותו קיבלתי.
בושה וחרפה למשביר לצרכן.
ברצוני לציין שהשעה הייתה - 12:30.
מבקשת טיפולכם והתייחסותכם .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
תגובה של המשביר לצרכן, התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|