פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני 17.7 נכנסתי לסניף המשביר לצרכן כדי לקנות גרבי חייל.
במחלקת הגברים הייתה סלסלה ובתוכה גרביים של דלתא והיה שלט בו היה כתוב: הנחת מתגייסים- הפריט השני ב50 אחוז ועוד 10 אחוזים על הייתרה לחברי מועדון.
לקחתי 4 זוגות ובקופה התברר לי שאין מבצע,
ניגשתי לאחראית על המחלקה - ענת סופר ושאלתי אותה למה בקופה לא יודעים על המבצע, היא ביקשה ממני להראות לה את השלט וראה זה פלא- הוא נעלם.
אמרתי לה שלפני כמה דקות היה השלט וזו הסיבה שרכשתי את הגרביים דווקא במשביר והיא ענתה- הנה את רואה שאין, עד אתמול היה מבצע היום נגמר.
הרגשתי וגם אמרתי שמתייחסים אלי כמו כשקרנית, ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף - רווית, אך זו בכלל לא טרחה להגיע לשוחח עמי.
כמובן שלא קניתי את המוצר ומאד נפגעתי מהיחס אותו קיבלתי.
בושה וחרפה למשביר לצרכן.
ברצוני לציין שהשעה הייתה - 12:30.
מבקשת טיפולכם והתייחסותכם .
עלבון סוג הנזק :
תגובה של המשביר לצרכן, התנצלות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה