פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מנהלת הסניף בהחזרת מוצר פגום. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד - מתחם רביבו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בחנות המשביר לצרכן, בוקסר של דלתא עם הדפס של מיקי,אחרי שבני לבש את המכנס פעם אחת ובאמת פעם אחת, נקרע המכנס בחלק של ההדפס.,ממש קרעים,כמו בד מתפורר.אפילו לא כבסתי את המכנס פעם אחת - חדש מלפני שבועים.
פניתי למשביר וכמה נעלבתי ונפגעתי כאשר המנהלת דליה הנכבדה החליטה על דעת עצמה ליצג את חברת דלתא, כאילו והמכנס בוקסר נקנה באיזשהו דוכן בשוק ולא במשביר לצרכן. היא לא בדקה מי הלקוחה ואם באמת המוצר נקנה בחנות שלה אלא קבעה עובדה "הבן שלך גזר את ההדפס על מכנסי הבוקסר במספרים" הסתובבה ונעלמה. חזרתי הביתה עם המוצר הפגום, ללא יכולת לעשות כלום בנידון, הכסף, "נזרק לפח".
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום + ידיעת הציבור בעניין אופי השירות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה