|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 03 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חדרה |
כתובת: |
חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי למשביר לקנות מתנה. במחלקת כלי בית ראיתי שיש הנחה של 30% על סירי פרפקטו. בחרתי סיר קוסקות וניגשתי לקופה לאחר שקיבלתי ממנהלת המחלקה סיר חדש וארוז בקרטון. כאשר העבירה את המוצר בקופה לא הראתה הנחה כפי שצויינה בשילוט גדול וברור. לטענת המוכרת אותה מנהלת מחלקה אין הנחה על סירי קוסקוס ופסטה אך זה לא מצויין בשילוט הגדול שהכינו עבור המבצע. המוכרת אמרה שזה מה שיש. בחקשנו לראות את המנהלת סניף אך אינה היתה בסניף. למחרת בבקור התקשרתי לסניף חדרה והסברתי למנהלת את המקרה, אמרה שתברר ותחזור אליי. לאחר כשלוש שעות לערך חזרה אליי ולדבריה בדקה את העניין ואכן סיר הקוסקוס אינו משתתף במבצע אך לא ציינו זאת על גבי השלט. ועקב כך אני מוזמנת לבוא לקחת את הסיר ב-30%הנחה. נשמעתי לה לא מרוצה ואמרתי לה שאכן אני לא מרוצה כי ציפיתי לפיצוי על עוגמת נפש, הטעיית הלקוח וטרטור הלקוח. אמרת של התרוצצתי הרבה רק בסך הכל התקשרתי אליה.
יש ברשותי תמונה של השלט.
|
הטעיית הלקוחות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|