פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן - השמטת מידע חשוב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סניף כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשנכנסתי לחנות ראיתי שילוט 'מעל מדפי הנעליים. בשילוט היה כתוב 55 אחוז הנחה על נעלי קאפה\אופי. (השילוט הופיע באזור 2 הקירות שבהן נמצאים הנעליים).
על השילוט לא הופיעו אותיות קטנות, לא כוכבית ולא חץ המעיד על מה כן חל המבצע.
מכך אני סברתי שהמבצע של 55 אחוז הנחה חל על כל נעלי קאפה או אופי.
לקחתי שני זוגות נעליים והלכתי לשלם בקופה כל זוג עלה 215.40 ש"ח לפני הנחה.
כשהגעתי לשלם בקופה הסכום שיצא הוא סכום שונה מהמחיר שחישבתי (לפי 55 אחוז הנחה) הקופאית טענה שעל הזוגות שאני מעוניין לרכוש אין 55 אחוז הנחה אלא יש רק 20 אחוז הנחה.
כשהסברתי לה שיש כאן הטעיה צרכן ואי גילוי מידע חשוב אז היא אמרה שאין לה מה לעשות והיא לא יכולה לעזור לי ושאני צריך לשלם את המחיר לפי 20 אחוז הנחה.
לפי החוק, עסק לא יטעה צרכנים לפני כריתת עסקה או אחריה באמצעות הצגת מידע וטענות לא מדוייקות או באמצעות השמטת מידע חשוב
אני מבקש לקבל החזר כספי מלא על ההפרש שאותו מגיע לי ופיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על ההפרש ובנוסף פיצוי הולם על עוגמת נפש פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה