פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת כרטיס מועדון 365 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש אמא שלי הזמינה כרטיס מועדון 365 בסניף משביר באשדוד, קניון "לב אשדוד". עד היום הכרטיס לא הונפק ומהשיחה עם נציגת שירות לקוחות מתברר כי רק בעוד כחודש וחצי מתכונים בכלל להנפיק אותו, כלומר הנפקת הכרטיס לוקחת להם 2,5 חודשים!!!
בחלק מבתי עסק (כמו תחנות דלק), את ההנחה המובטחת נותנים רק בהצגת כרטיס קבוע. כלומר, במקום שנה תוקף הכרטיס הוא 9,5 חודשים.
בשיא החוצפה הנציגה הביאה לי כל מיני הסברים כמו "את לא לבד", "תמתיני בסובלנות", "את צריכה להבין שיש לנו הרבה לקוחות, יש עיכובים" וכו'.
אודה לעזרתכם בנושא.
כספי סוג הנזק :
הארכת תוקף הכרטיס ב2,5 חודשים - מרגע ההנפקה הפיסית. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה