פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון ביקרתי בסניף של המשביר בקניון הנגב בבאר שבע ובחרתי תיק שהיה תחת קטגוריה של 40% הנחה (קוד פריט 13049856). כשהגעתי לקופה טענה הקופאית כי יש רק 20% מאחר וזכרתי בדיוק מהיכן לקחתי את התיק ניגשתי איתה והראתי לה את אחוז ההנחה. היא קראה למנהלת משמרת בשם נטלי שהתווכחה איתי על אחוז ההנחה ולבסוף אמרה שאין מה לעשות והם מודעים לבעיה קיימת של לקוחות שמעבירים תיקים בין המדפים של ההנחות השונות. מאוד נעלבתי והדגשתי שאני לקחתי את התיק מהמדף הנכון ולא העברתי שום תיק ושזה גרוע שמלכתחילה הם מודעים לבעיה ולא דואגים לפיתרון בצורה של דיילת שתסדר את התיקים או כמו בכל חנות שמכבדת את עצמה לדאוג למדבקה עם אחוז ההנחה על המוצר. לבסוף לאחר שהרגשתי מובכת עזבתי את המקום מבלי שהסכמתי לשלם את המחיר שהם דרשו. פניתי למחלקת פניות ציבור לנציגה בשם דליה במס' 09-8926777 והשארתי הודעה ואף שוחחתי עם המזכירה שמסרה בשמה של דליה כי היא לא מתכוונת לחזור אליי ושאם יש לי בעיה שאפנה לסניף- בושה וחרפה לרשת כל כך גדולה שזה שירות הלקוחות שהם מציעים ללקוחות שלהם!!!
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת לקבל את ההנחה שמגיעה לי -40% והתנצלות על המבוכה שנגרמה לי ושהמשביר ישפר את מחלקת פניות הציבור שלו פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה