|
|
|
|
|
|
חיוב בגין הצטרפות לחברות מועדון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 26/9/11 רכשתי במשביר לצרכן, סניף חולון סיר בעלות של 180₪ לפני הרכישה הוצע לי להצטרף לחברות המועדון של המשביר בחיוב של 100 ₪ כששאלתי אם ניתן לשלם באמצעות רב תו הקופאית ציינה שלא אך ״ניסתה״ בכל אופן. בסיום הפעולה הודיעה לי שלא הצליחה ושאין לי מה לדאוג כי החיוב לא עבר. רק כשהגעתי נהייתה גילתה בחשבונית שהיתרה המעודכנת המופיעה נמוכה ב-100 ₪ ממה שהיא צריכה להיות. ביום שלמחרת פניתי למנהלת הסניף קטי שלקחה את פרטיי ומסרה שגב׳ בשם עינת המטפלת בנושא תבדוק ותחזור אליי ביום שלמחרת. מיותר לציין שלא חזרו אליי ומאז אין תשובה בסניף ושירות הלקוחות הפנה אותי למס׳ 09-8926711 שגם בו אין תשובה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|