פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכנסיים פגומים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סטאר סנטר כתובת:
סטאר סנטר אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/10/11 רכשתי בסניף המשביר לצרכן סטאר סנטר אשדוד, מכנסי ג'ינס מק"ט 72566699944479. את המכנסיים רכשתי ללא מדידה מכיוון שהייתי קצר בזמן. הגעתי הביתה וכשמדדתי את המכנסיים ראינו אני ובת זוגי כי המכנסיים קצרות מאוד ואינן באורך רגיל. החזרתי את המכנסיים לשקית הרכישה והיום ב-14/10 הגעתי חזרה לסניף על מנת להחליף אותם. ניגשתי לקופה הראשית ואמרתי שהמכנסיים נרכשו על ידי ואני מבקש להחליף אותם לאורך ארוך יותר כי אלו קצרות מידי. הופנתי למחלקה ובמחלקה כשאמרתי למוכרת כי המכנסיים קצרות וכי אני מבקש להחליפם היא בדקה אותם והודיעה לי כי "אני קיצרתי" אותם ולכן לא תוכל להחליף. כאמור - אני בטח שבטח לא קיצרתי אותם וכך הם נמכרו לי!
הרי אם באמת הייתי מקצר אותם לא הייתי רוצה להסב את תשומת הלב של המוכרת לאורך המכנס אלא הייתי מבקש להחליף ללא סיבה. כנראה שמכנס זה נרכש כבר בעבר, קוצר ע"י מי שרכש והוחזר לכם מכיוון שהקיצור לא היה לטעמו וכנראה שהמוכרת לא שמה לב לנושא ועכשיו אני צריך לשאת בתוצאות! אני מוכן להיבדקת בכל דרך לאמת את נכונות דברי. לא מקובל עלי כלל כי אני מאושם במשהו אותו לא עשיתי וקוראים לי "שקרן", אני לא מתכוון לעבור על הנושא לסדר היום ובאם הנושא לא יטופל בהקדם אני אפנה לרשות להגנת הצרכן וכן לתקשורת על מנת להציף את הנושא. מבקש את טיפולכם הדחוף בהחזרת המכנסיים הפגומים ובהשבת כספי לאלתר. אציין כי גם מנהלת החנות לא היתה מוכנה להקשיב לי ולא להחליף את המכנסיים או להשיב לי את כספי.
נזק כספי\האשמה בשקר סוג הנזק :
קבלה חזרה של כספי והחזרת המכנסיים למשביר וכן התנצלות של מנהלת הסניף. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה