פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים עבריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,



ביום 19.06.05 רכשתי נעליים ( (Filanto – easy life בסניף של המשביר לצרכן הנמצא בדיזינגוף סנטר במחיר של כ-350 ₪ ששולמו בשלושה תשלומים.

לפני מס' ימים נפתחו לי שתי הסוליות (בחלק הקדמי) שבנעליים.

פניתי לסניף המשביר לצרכן כדי שיחליפו לי את הנעליים (לדעתי מדובר בפגם בייצור) אך הם דחו אותי בקש בתירוצים שאינם מקובלים כגון שאין אחריות לנעליים ושלא הצגתי חשבונית (משום שהיא נמחקה לחלוטין לאחר מס' חודשים ולמרות שהצעתי להציג להם תדפיס מכרטיס האשראי שלי שבאמצעותו נגבה התשלום).



נראה לי שזו ממש לא התנהגות ראויה שנעליים שנקנו מחברה מכובדת ייקרעו לאחר כחצי שנה. דבר כזה מעולם לא קרה לי.

ברצוני לציין, כי נעליי הקודמות נקנו מחנות שאיננה חלק מרשת מכובדת והחזיקו מעמד במשך שנתיים והוחלפו על ידי רק בגלל שרציתי לקנות נעליים חדשות (הסוליות של הנעליים הקודמות לא נפתחו לי ולו פעם אחת במהלך השנתיים).

תודה מראש
אביעד

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה