פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
סניף אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול נכנסתי לסניף משביר לצרכן באשדוד רציתי לקנות בגד ים כאשר מעל המוצר וגם בכל הסניף ישנו שילוט קנה ב200 ש"ח שלם רק 100 ועוד 40 %הנחה לחברי קלאב.(ישנם גם תמונות)כאשר הגעתי לקופה לצערי המבצע אינו תופס ודברי העובדים במחלקה שהחשבון שאני עושה הוא אינו נכון (עלות בגד ים הוא 599ש"ח מותבע על פריט ובקופה לאחר כל ההנחות המוציינות בשילוט 180 ש"ח נשאלת השאלה אז למה מטעים את הלקוח ...ומפרסמים מעל הבגדי ים שילוט גדול וההנחות שמצויינות אינם עוברים בקופה .לצערי לא נתנו לי לרכוש את המוצר לפי הפירסום בשילוט וגם הוציאו אותי "מטומתמת"ולדבר בצורה מאוד לא תרבותית אלי כמו כן יש לציין שהנהלת המשביר לצרכן שאליה פניתי בכתב באתר התלונות אתמול אפילו לא חזרה אלי...איפה שירות ויחס ללקוחות ?....מה קורה עם האנשים שלא בודקים את חשבונות שלהם בקופה?מה היחס ללקוחות ברשת כל כך הגדולה?התאכזבתי מאוד מהשירות ומיחס בסניף
כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה