פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל בלקוח< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי דנה לפני כשבוע רכשתי במשביר לצרכן בקניון רננים טייץ שחור אותו לבשתי פעם אחת מכיוון שכבר בפעם הראשונה שלבשתי אותו הוא על התפר. לאחר מספר ימים יצרתי קשר עם הספק הסברתי לו את הבעיה וכמו כן ציינתי בפניו כי כבר הורדתי את הפיתקית הוא אמר לי כי עליי לגשת למשביר וללא כל בעיה אוכל. להחליפו. היום כעבור שבוע כך עשיתי(16/11/11). ניגשתי למחלקת ביגוד נשים ניגשה אליי אישה נחמדה ואני הסברתי את הביעה היא קראה למישהיא אחרת והיא ניגשה עם הטייץ למנהלת המחלקה כעבור מספר דקות חזרה אליי עם תשובה שלילית . ונימקה זאת כך: הטייץ הזה הוא כמו גרביון ואין מה לעשות אני אמרתי לה שהקרע אינו באשמתי לא קרעתי אותם זה נקרא מהתפר אך לא היה לה מה להגיד חוץ מלא. אני ביקשתי לשוחח עם מנהלת המחלקה הבחורה הלכה לקרוא לך וכשחזרה שהמנהלת עסוקה עם הדוחות ותכף היא תרד. חיכיתי בסבלנות (חשוב לי לציין כי הייתי עם ביתי ) במשך 15 דקות אך המנהלת אינה הגיעה. אני נאלצתי לעזוב ללא מענה הולם . אשמח לתגובתכם

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה