פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היחס המגעיל של עובדי המשביר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
נכנסתי למשביר החדש לצרכן בפעם הראשונה בחיי בתל אביב . נורא נפגעתי מהיחס המזלזל והמעליב של הנותני שירות שם.
הגעתי למחלקת בשמים כיון שרציתי לקנות לחברי ליום הולדת בושם... כיון שהבשמי נשים וגברים היו מעורבבים שם ביקשתי את עזרת העובדת של המחלקה הזאת... היא נתנה לי דוגמא לבושם אחד שדי אהבתי אבל בכל זאת רציתי לבדוק עוד בשמים...כשהיא ראתה שאני לא סגורה על עצמי היא ממש התעצבנה ועם היד עשתה לי תנועה שבמילים אחרות זה עופי ואל תשגעי אותי.נפגעתי אבל שתקתי. לאחר מיכן אחרי שקניתי את הבושם ניגשתי לקופה וביקשתי שיעטפו לי אותו ואותה מוכרת שוב עשתה לי את אותה תנועת יד ואמרה לי לכי לשם... ששם לא היה שום דבר.. הגעתי בסופו של דבר לבחור שעזר שם במקרה ועטף מתנות(אני מציינת שזהו לא תפקידו והוא בסך הכל רצה להיות נחמד ועזר לי) לפני שהוא עטף את הבושם הוא ביקש ממני לגשת שוב לשאול את המוכרת האם היא ניטרלה את הזמזם... ניגשתי אליה למרות שכבר ממש לא היה בא לי לפנות אליה והיא אמרה "כן ניטרלתי" גם ביחס מזלזל... לאחר שהבחור הנחמד עטף לי את הבושם מהירתי לעזובאת המשביר הצרכן שכלכך נפגעתי מהשירות שלו.. וזה לא הכל כשיצאתי הזמזם התחיל לעבוד רצו אליי 2 שומרים ורצו לראות את הקבלה.. מעולם לא הרגשתי בושה שכזאת כולם הסתכלו אליי במבט מוזר.. ריצתי כבר להעלם משם.... מה שבטוח שלמשביר הזה אני לעולם לא אחזור ואפילו אדאג אישית שגם המכרים שלי לא .. מאוכזבת מאוכזבת מאוכזבת!!!! לסיום שכחתי להוסיף שנוסף לכל הבושם כלל לא היא בושם אלה אפטר שייב שלמשביר אני בכל זאת יצטרך לחזור אך רק להחליפו. קניות אני יבחר לעשות במקום אחר.. שהיחס אצלי קודם לכל
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה