פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית 2 סטים של צלחות פורצלן נושא התלונה:
אביטבול ארז שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
וואן פלאזה מרכז מסחרי כתובת:
תיאור הבעיה:
,שלום רב,
שמי ארז אביטבול והנני לקוח שלכם מזה שנים
אני מתגורר בבאר שבע ובדרך כלל רוכש את המוצרים בסניף הקניון , אך לפני החג הרע מזלי ורכשתי לראשונה שתי מתנות לחג לאימי ולחמתי שני סטים של צלחות פורצלן ב 600 ש"ח
בערב החג עם פתיחת הסט הראשון אצל אימי נתברר לנו כי בסט מצויים מספר אלמנטים שהם שבורים מה שגרם לנו לאכול בחג בסט צלחות ישן ולא כפי הראוי לראש השנה והביך אותי מאוד מה גם שהקופסא שבה מצוי היא נראית כאילו היא הייתה בשימוש כבר אצל כמה משפחות ,עם צאת החג נסעתי לחמתי והתברר לי שגם אצלה היו שתי צלחות שבורות בסט שהבאתי לה מה שהביך אותי הרבה יותר .
הגעתי ממש עם צאת החג אל הסניף במתחם הוואן פלאזה בבאר שבע ושם קיבלתי יחס הרבה יותר גרוע מיחס שמקבלים בשוק . העובדת מזל שם שאלה מה הבעיה אמרתי לה שקניתי שני סטים אצלם ושיש בהם צלחות שהן סדוקות תשובתה הייתה לקונית וחותכת "זו בעיה שלך שלא בדקת לפני אנחנו לא מקבלים שבור" וזה עוד לפני שהיא בדקה או הסתכלה או ביררה בכלל . ניסיתי לדבר איתה אך נתקלתי בשוקת שבורה אני פונה אליכם כאמצעי אחרון לפני הגשת תביעה הסטים הושארו אצלכם בסניף עם פתק אישור ממני על מנת לברר אצל המנהל היום ביום ראשון אצלי יש פתק שמאשר את השארתם וזאת רק לאחר שנתקלתי בגברת אחת נחמדה בשם אפרת שפעלה על פי הנהלים
לראשונה בחיי אני רוכש מוצר ממקום מסודר עם ביטחון מלא ומרגיש כשקרן או אדם שבא לרמות אני לא העמסתי אף את המוצר לרכב מפאת משקלו ולא בדקתי אותו שכן סמכתי על המקום ועל שמו הטוב

אני פונה אליכם כעת כערכאה אחרונה לפני פניה ללשכה להגנת הצרכן
ולפני הגשת תביעה על מכירת מוצר פגום ועוגמת נפש

בתודה מראש
לטיפולכם
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר +פיצוי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה