פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מכוער ביותר של קופאית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום .
אתמול ביצענו בתי ואני רכישה במשביר הקריון .
בקופה נשאלנו האם יש לנו כרטיס מועדון , בתי שהיא סטודנטית הוציאה
כרטיס סטודנט ואת כרטיס האשראי שלי .
הקופאית שראתה שכרטיס המועדון של בתי וכרטיס האשראי שלי , התנפלה עלינו בצעקות ובהתלהמות שכמוה עוד לא פגשתי שכרטיס האשראי חייב להיות של הסטודנטית.
אין לנו בעיה עם חוקי המשביר , אבל יש דרך לאמר את הדברים .
צעקות והתנהגות "בהמתית" מול כל הקונים והמוכרות אינם מתאימים למי שעובדת עם לקוחות.
אגב, זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת באותה קופאית ותמיד זו אותה התנהגות של חוסר סבלנות, בפעמים קודמות פשוט עברתי קופה למישהי אחרת , הפעם לא הסתדר . יש לציין שלא צעקנו, לא רבנו , לא ענינו לה בכלל , זוהי לא רמת תרבות מבחינתנו .
כששאלתי לשמה היא התעלמה , אבל על החשבונית רשום
קופה 020 קופאית 96249 ורוני , פתקית 4974.
14.10.12 17:04
מאד מקווה שתקחו לתשומת לבבכם ותפעלו בהתאם.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה