פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות - מגבות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סטאר סנטר כתובת:
סטאר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי לסניף משביר סטאר סנטר אשדוד ע"מ לקנות מתנה.
בחרתי בסט מצעים, מגבת גוף ומגבת פנים. לגבי מגבת גוף - היו שני טורי מגבות כאשר על כל אחת מהן שילוט: 1. מגבת גוף - 45 ש"ח, 2. מגבת ענק 75 ש"ח אחרי הנחה. טוב החלטתי ללכת על מגבת גוף רגילה, הרמתי את השחט, הוצאתי אחת המגבות מהארמה שהייתה מתחת, פתחתי וראיתי כי טוב. הלכתי שילמתי על הכל וכן ביקשתי שיארזו למתנה. לאחר שהכול נארז החלטתי לעיין בחשבונית. הופתעתי לגלות שחוייבתי על מגבת הגוף של 75 ש"ח ולא 45. חזרתי לעמדת המגבות וראיתי שכל המגבות מתחת לשלט של ה- 45 ש"ח אותן מגבות כמו שרכשתי. פניתי לדיילת והיא אמרה לי שכן, יש להם בלגן והשלט לא קובע, הוא רק אומר שאכן קיימת מגבת כזו היכן שהו ומתחת לשלט כאן כל המגבות הן מגבות "ענק". שאלתי אותה למה הם מטעים את הלקוחות ולא מסדרים כראוי את הפריטים, היא אמרה לי שככה זה ואני צריכה לשאול אם אני קונה. ביקשתי שתקרא לאחראית, היא אמרה לי שאין כזאת היום. אמרתי שמצידי שתביא את מנהלת הסניף או תתקשר אליה. לבסוף היא הלכה לאנשהו בפנים וחזרה אלי ואמרה שאין מה לעשות וזה המצב. אם לא מוצא חן בעיני יחליפו לי את המגבת ויחייבו בהתאם. אני מצידי לא רציתי לפתוח את האריזה שארזו לי למתנה עם שאר הדברים שרכשתי וכן לא היה לי זמן לעמוד בתור לקופה ודרשתי פיצוי על הבלבול שגרמו לי וכן המלצתי שיסדרו את המגבות. הבחורה אמרה לי שאם אני רוצה שאני אכנס פנימה לדבר עם האחראיות. נכנסתי ואמרו לי שאין להם מה לעשות, שיש לי בעיה ואם אני רוצה יחליפו לי בקופה את המגבת. וכן ביקשו לא להתערב בהסדרים שלהם כשהצעתי שיסדרו כראוי את המגבות ולא יטעו לקוחות. דיברתי עם בחורה בשם גלית. שפשוט אמרה לי שאין לה מה להציע לי. זוועה!! שירות גרוע וחוסר סדר! רוצה לקבל פיצוי על המגבת!! לא יתכן שיטעו ככה לקוחות! אה וגם אמרו לי שהייתי צריכה להסתכל על מידות המגבות! חייבת לציין שמידת מגת גוף ומגבת ענק מינורי וקשה לאבחנה במיוחד לאור העובדה שלא פתחתי תחילה את מגבת הענק כי לא הייתי מעוניינת בה!
יש לי 2 תמונות שצילמתי ע"מ להמחיש שכל אדם יתבלבל במצב כזה!!
עוגמת נפש וכן בזבוז זמן!! סוג הנזק :
אם הטעו את הלקוח (אני) שיזכו אותי בהפרש וכן שלהבא לא יקרו דברים כאלה, שיסדרו את הסחורה!! ביזיון, בשביל מה יש דיילת?!?!? אגב, היה לא בלגן אלא מסודר ומקופל רק בהטעיה גמורה! פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה