|
|
|
|
|
|
קניית סרום שבור מבפנים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול קניתי 2 סרומים ולצערי כאשר הגעתי לביתי גיליתי שהמיכל של אחד מהם היה שבור בצורה כזאת מבפנים כך שלא ייתכן שאני נתתי מכה באיזה אופן לבקבוק, הוא היה שבור מבפנים, מה גם שאת הקנייה שמתי בתוך התיק שלא עבר שום טלטול. למחרת (היום) חזרתי למשביר ופניתי לבחורה שמכרה את הסרום והיא הפנתה אותי לקופה ראשית, הסברתי את העניין ביקשתי בסך הכל להחליף את הבקבוק שעלה לי לא מעט כסף 200 ש"ח כיוון שחצי מהכמות נשפכה בתיק אך היא הפנתה אותי למנהלת היא אמרה שאין לה איך לעזור לי לא ניתן להחליף את המוצר ושאפנה לתלונות הציבור. כמה פעמים בחיי קרו מקרים שכאשר שבתי לחנות תמיד בלי להניד עףעף היו מיד מחליפים מזכים וכיוב' זו פעם ראשונה שהרגשתי כל כך מושפלת כאילו שרימיתי ואני לקוחה קבועה, מכירים אותי ויודעים את סוג האדם שאני. הושפלתי היום ונשבעתי לעצמי שבמשביר אני לעולם לא אקנה יותר
|
עלבון |
סוג הנזק : |
מבקשת להחליף את המוצר בתקין או לחילופין לקבל זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|