פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר על המוצר .בעת התשלום התברר שהמחיר הוא אחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נתיבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באתי במטרה לקנות קרם פנים של חברת קרוליין.
נציגה /דיילת ליוותה אותי עשבחרתי את המוצרים.היא הסבירה לי על המבצעים .על הקרם יש מדבקה 149 ש"ח היא אמרה והסבירה שהמבצע אחד פלוס אחד..ביקשתי קרם יום .סירום וקרם לעיניים ניגשתי לשלם .הקפאית הקלידה את המחירים .הסבתי את תשומת ליבה שהמבצע אחד פלוס אחד .היא אמרה זה לא עובר .היא קראה לדילת .הדיילת לא ידעה מה הסיבה לכך .היא שאלה את אחראית והיא ענתה שזו טעות ..המחיר הוא גבוה.
המחיר על הקרמים הוא גבוה בהרבה.החזרתי את המוצרים.
זוהי הונאה .אני קונה קבועה ברשת של המשביר .אני כועסת ומאוכזבת מאוד.
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה