פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות קופאית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון G כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סחבת , המתנה מרובה בקופה , ובקשה לגרש אותי מהחנות .....

שלום לכם!!!
אתמול ביקרתי בחנות ורציתי לרכוש 2 פריטים עבור התינוק שלי . היתי עם בעלי ילדי בן ה 7 ותינוק בן 5 חודשים. היתה קופאית אחת , שני אנשים לפני ואף אחד אחרי.לאחר שכבר עמדתי 10 דקות לחכות לתורי , עזבה הקופאית את העמדה וניגשה לעמדה אחרת על מנת לעטוף מתנה , קופסה ענקית של מסחטת מיץ הדרים , באיטיות וסחבת היא מנסה לעטוף ללא הצלחה את הקופסה ,מתלבטת ומודדת , מנסה מכיוון זה ומאחר ראיתי שדבר זה עוד עלול לקחת לפחות עוד 10 דקות , התינוק שלי התחיל לבכות , אז אמרתי לה , אולי תשחררי אותי בסך הכל 2 פריטים , תמשיכי אחר כך לעטוף עם כל הזמן שלך וכל תשומת הלב שלך , כי לא היו אנשים אחריי, הקופאית התעלמה ממני ואמרה שזו חובתה לארוז למישהוא שהיה לפני , אני מבינה את העניין אבל לפעמים יש נסיבות שאפשר בקצת תשומת לב מעבר לחוקים היבשים , לראות שיש רק אותי לשחרר אותי ואז ללכת לארוז את המתנה עם כל תשומת הלב לזוג שקנה את המסחטה. או לקרוא לעוד קופאית, או עוזרת שתעזור באריזה..... לאחר שהתעצבנתי הגיעה מנהלת החנות , ובמקום לנסות לסדר את העניין היא פנתה, אליי ואמרה לי לעזוב את החנות !!! זו זכותי להתעצבן והיתה לי סיבה להתעצבן , אבל מעולם לא זכור לי מקרה שאם קרה לי או לאנשים אחרים במקומות קנייה ושרות ואמרו להם לעזוב את החנות .
לכן בנוסף לסחבת , לבזבוז הזמן מתלווה גם עלבון ועוגמת נפש .
מאוד עצוב לי שכך מתנהגת מנהלת חנות, ללקוח יהיה אשר יהיה, וגם על חוסר הדרכתה אל הקופאיות . ובמקום לנסות לתקן את העניין בחרה להגיד לי לעזוב את החנות .
עוגמת נפש, סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה