פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיד שנרכש מקורל תכשיטים לפני כשנה וארבעה חודשים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וארבעה חודשים רכשתי צמיד זהב 18K מהמשביר לצרכן סניף אילת בסה"כ 2500 ש"ח.
כיוון שהצמיד חלול מבפנים בכל מכה שהצמיד קיבל בטעות(מכות קטנות) הייתה נשארת מזכרת קטנה לצמיד. עד שלפני כשבועיים לערך כשהצמיד היה על היד שלי שמתי לב שהצמיד שבור-כתוצאה מהמכות הקטנות שהיו עליו הוא נחלש ונשבר (סחורה לא איכותית!). הגעתי לסניף רחובות של המשביר לצרכן-המוכרת רחל ראתה את הצמיד עיקמה פרצוף ושלחה אותו לתיקון בחברה. כעבור כיומיים קיבלתי טלפון מהמוכרת שאמרה שהצמיד חזר ולא ניתן לתקן את הצמיד לדבריה הוא "טוטאלוס". טענתי בתוקף למוכרת רחל שזה לא יתכן ושכנראה זו לא חברה איכותית אם כעבור שנה וארבעה חודשים כל הצמיד התעקם וכתוצאה מכך נשבר. ביקשתי בדחיפות את הטלפון של שירות לקוחות שלהם(קוראל תכשיטים מבית צבאן) דיברתי עם בחורה בשם דלית שלא ידעה על מה מדובר ואני הייתי צריכה להתקשר לרחל המוכרת כדי שתסביר לדלית על מה מדובר. כשחזרתי לדלית היא אמרה שאין מה לעשות עם הצמיד ושאפילו המנכ"ל שלומי אסקפה ראה את הצמיד ואמר שאי אפשר לעשות איתו כלום ושאני יכולה לשלוח אליו פקס. וכך עשיתי. ואני שואלת- האם צמיד של שנה וארבעה חודשים- צמיד זהב של 18K שעלה לי 2500 ש"ח אמור להיראות כמו סמרטוט???..וכשהוא נשבר החברה לא מעוניינת לתקן לי אותו וטוענת שזה "טוטאלוס"-יש אחריות על הצמיד לשנה בלבד, אני מבינה שהצמיד כבר לא תחת אחריות כ-4 חודשים. אין לי בעיה לשלם על התיקון אם צריך, אבל הם פשוט לא מעוניינים לתקן אותו!! עוגמת נפש וביזיון! כן, המשביר לצרכן, אלו האנשים שעובדים תחתכם-אני אצלכם לא קונה יותר תכשיטים!!!! מקווה שהתלונה תגיע לידיים הנכונות. מצפה לתשובה הולמת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הצמיד. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה