פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול ויחס גרוע. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הצורן 1 ,נתניה,42506 כתובת:
פ"ת קניון הגדול סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
אני לקוח של משביר לצרכן הרבה שנים,רוב המתנות לחגים ובכלל אני רכוש ברשת שלכם.
בתאריך 28.2.13 רכשתי לאשתי סט תכשיטים בסניף שלכם קניון פ"ת.
שילמתי את סכום הדרוש בכרטיס אשראי ושובר מתנה -80 ש"ח. ( סה"כ קרוב ל450 ₪).
הסט הזה לא התאם לאשתי ואנו רצינו להחליף אותו או לקבל החזר כספי ( עד 48 שעות). אני מתגורר בחולון ולכן בתאריך 1.3.13הגעתי למשביר חולון וביקשתי לקבל החזר כספי, המוכרת סירבה לעשות זאת והוסיפה שניתן לקבל החזר רק במקום שרכשתי מתנה זאת.
חשוב לציין שהחלפה זאת ניסיתי לבצע למחרת אחרי הקניה.
באותו יום הגעתי לקניון פ"ת בשביל לקבל החזר.כאשר הגעתי לדוכן תכשיטים ראיתי מוכרת מדברת בטלפון,למרות שפניתי אליה היא המשיכה לשוחח בטלפון .חיכיתי לא מאת זמן עד שהיא סיימה לדבר. ביקשתי ממוכרת לראות מספר תכשיטים,מוכרת לא הייתה כל כך ברורה ,אך הבנתי ממנה שאני צריך להגיד לה " בבקשה " תראי לי תכשיטים.
לא כל כך ברור לי מה אני נמצא בבי"ס לנימוסים או שהיא אמורה לחנך אותי.
במשך שיחה עם מוכרת ביקשתי ממנה לבצע החזר כספי,אך היא התחילה לשואל אותי כל מני שאלות לא הרלוונטיות להחזר ולכן פניתי למוכרת שהייתה בקופה בשביל לקבל עזרה.קופאית ביקשה ממוכרת תכשיטים למסור מסמכים בשביל החזר,אך אצלה לקח המון זמן בשביל לעשות זאת.
קופאית ביקשה להגיע לקופאית ראשית בשביל לקבל איזה שהוא כרטיס בשביל תהליך החזר ,אחרי זה שלחו אותי למשרד של משביר בשביל לקבל החזר אצל מנהלת חנות.
אני כבר חיכיתי יותר מ-25 דקות בשביל לקבל החזר ואז הלכתי עם אשתי למשרדים.
כאשר הגעתי למשרד מנהל לא הייתה שם ומזכירה התקשרה אליה וביקשה ממנה להגיע למשרד.אחרי 5-7 דקות הגיע מנהלת בשם ריטה .
מנהלת אפילו לא אמרה שלום, אני התלוננתי על אופן ביצוע החזר וגם על מוכרת תכשיטים, אך תשובת הייתה בכעס " מה אתם רוצים שאני יפטר אותה". מנהלת לא הסבירה כלום וביקשה מקופאית סוף סוף לבצע החזר לתכשיטים.אחרי זה מנהלת לו ביררה שום פרטים נוספים ומיד הלכה.
אשתי מאוד נעלבה מהתנהלות והתנהגות של המנהלת .
אני לא מבין כך היא מתייחסת לכל הלקוחות או רק לאלו שמתלוננים על עובדים שלה?
-2-


אני מעוניין לקבל טלפון מאותה מנהלת עם הסברים ומסקנות לגבי מקרה הנ"ל.
באופן כללי לא ברור לי למה כל הנושא של החזר כספי לקח כל כך הרבה זמן, קרוב לשעה וטרטורים מיותרים,חוץ מזה איפה כתוב שהחזר כספי אמור להיכנס לאשראי תוך 10 ימים ולא מיידית כמו בחברות אחרות?
למה לא ניתן לקבל החזר בסניף אחר, ורק במקום שרכשתי מוצר.
בזמן הקניה אני לא ראיתי שום שלט או הסבר על נהלים האלו וכאשר רכשתי מוצר שאלתי מוכרת האם ניתן להחליף או לקבל החזר בסניף אחר וקיבלתי תשובה חיובית.
מסקנה: אני מאוד מאוכזב וקיבלתי רושם מאוד לא טוב על כל השתלשלות של המקרה,
בפעם הבא כאשר יצטרך לרכוש מתנה יחשוב פעמיים האם כדי לעשות זאת במשביר לצרכן.
בנוסף לזה קיבלתי יחס גרוע וזלזול ממוכרת וביקר ממנהלת של החנות , על רמת מקצועיות אני כבר לא מדבר.
ברוב החנויות בדרך כלל מקבלים יחס טוב ומנהלים בכל מקרה מנסים לעזור ללקוח ביקר כאשר הוא מתלונן.
החזר כספי גם בדרך כלל מבצעים מיידים במקום ללא כל בעיות או טרטורים.
( חוץ מזה שזה עברה על החוק, לעכב החזר כספי כאשר מוצר הוחזר עד 48 שעות.)
ישנם עוד מספר שאלות שעדיין אני לא קיבלתי תשובה.
למה באף מקום לא מופיע טלפון של שירות לקוחות של המשביר,רק טלפון של מועדון 365.(איך ניתן לפנות לשירות לקוחות כאשר אין טלפון.),לי אישית לקח יותר מחצי יום בשביל לקבל טלפון של שירות לקוחות ולהשיג מזכירת קבלה.מכוון שבשירות לקוחות לא עונים לטלפונים בכלל.
למה במשביר לצרכן פ"ת קיבלתי טלפון שגוי ולא טלפון תקין של השירות?
מאיזה סיבה מנהלת משביר לא אומרת פרטים שלה ,רק אומרת לבדוק שמה בחשבונית?
לפני שבוע ימים שוחחתי עם גב דבורה יצחקי, היא אמרה שנושא הזה צריך לבדוק,
אך ביקשה לציין הכול בכתב.
מיד שלחתי מכתב בפקס,אך כבר עבר שבוע ימים ולא קיבלתי שום מענה לא בכתב ולא בטלפון.פשוט אין שום התייחסות למקרה שלי ולכן ללא ברירה אני פונה לאתר תלונה בשביל לקבל איזה שהוא מענה מחברת משביר לצרכן.
היום אנו כבר ב-11.3 ועדיין לא קיבלתי שום החזר לכרטיס אשראי למרות הבטחות ומדיניות של החברה.כמה זמן צריך בשביל לקבל החזר כספי מוצדק ותקין.
חשוב לציין ! פשוט לא ניתן להסיג טלפון של הנהלת משביר או פקס של מנכ"ל.
מאוד מבקש לעזור לי בנושא הנ"ל.
( בנוגע לשם המשפחה של מנהלת ועובדים ששוחחתי ,יוכל למסור בטלפון להנהלת משביר.)

בברכה,
יבגני גולדנברג
0544607486





זילזול סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה