פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בשמים במשביר קריון באמצעות כרטיס נטען של "חבר". כאשר רציתי לבטל עיסקה נאמר לי שלא ניתן מאחר וזה לא כרטיס אשראי. ביקשתי טלפון של שירות לקוחות, מאחר ואני יודעת שניתן לבטל בכרטיס זה. ונתנו לי מספר טלפון שמסתבר שהוא רק ללקוחות קלאב 365 ,מאחר והרכישה לא בוצעה באמצעות כרטיס מועדון הם לא מטפלים והפנו אותי לשירות לקוחות של המשביר. נתנו לי 2 טלפונים 09-8926711 או 098926777 .במשך תקופה ארוכה בכל שעה של היום התקשרתי ולא היה מענה. לא ברור לי למי לפנות ,האם מי שלא חבר מועדון לא מגיעה לו התייחסות? גם בסניף לא התייחסו לטענתי והפנו אותי רק לטלפון של שירות לקוחות של המועדון .גם מחברת ישראכרט האחראית על הכרטיס הנטען ניסו ליצור איתם קשר ללא הצלחה.
שמישהו מהמשביר יענה לי ויגיד לי מה לעשות במקרה כזה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה