פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נתנו להשתתף בהגרלה, ולא התייחסו לפנייה שנשלחה באתר המשביר לצרכן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 24/5/13, ביצעתי רכישה במשביר לצרכן בקניון אבנת פ"ת בעזרת תעודת CIBUS. התור לתשלום בקופה ארך כחצי שעה.
בסיום הרכישה, קיבלתי שובר להגרלה. יש לציין, שיום זה היה היום האחרון להגרלה והיה עומס רב להשארת פתק ההגרלה, וההגרלה הייתה מרכיב בשיקוליי הרכישה, וגרמה לי להגדיל את רכישתי בכדי להגיע לסכום הנדרש להגרלה.
לאחר עמידה של חצי שעה בקופה, המתנתי בתור להשתתפות בהגרלה. יום שישי הינו יום עמוס בפעילויות והכנות, ושעה זו הייתה לקראת איסוף הילדים, לאור ההגרלה, החלטתי להישאר ולהמתין, בעוד שבעלי נסע לאסוף את הילדים. בכל אותו זמן עמדתי בתור דחוק ובלחץ של דחיפות מצד אנשים רבים שהיו בתור ארוך.
עמדתי בתור כ-3/4 שעה לצורך השתתפות בהגרלה. היה זה יום שישי בשעה 11:30. לאחר שהגיע תורי, הודיעו שאינני זכאית להשתתף בהגרלה. כל תחינותיי ובקשותיי שהמתנתי מעל שעה בחנות, ואילו הייתי יודעת כלל לא הייתי רוכשת ביום זה, לא נענו.
גם הליכה ופנייה למנהלת נענתה שאין מה לעשות ואם יש לי בעיה שאפנה לשירות לקוחות ולהנהלה. פנייתי באתר המשביר לצרכן לא נענתה למעט התעלמות.


אני מבקשת להבין מדוע לא נתנו לי להשתתף בהגרלה כמו כל חברי המועדון?
במידה ולא הייתי זכאית להשתתף בהגרלה, מדוע הקופאית הביאה לי כרטיס הגרלה וגרמה לי להמתין כשלושת רבעי שעה בתור דחוק?
במידה ולא הייתי זכאית להשתתף בהגרלה, מדוע לא היה שילוט ברור וקריא בנושא.
מדוע לאחר פנייתי לאחראית, לא יכלה להפעיל שיקול דעת סביר, וזאת לאחר שבזבזתי כשעה וחצי במשביר לצרכן, תוך עמידה בתור ובדוחק ועצבים של עשרות אנשים דוחפים.
מדוע גרמו לי להטעייה מכוונת, ופרסום בכל מקום ברחבי החנות על ההגרלה?
מדוע נתנו לי תקווה של זכייה ברכב שגרמו לי להגדיל את רכישתי ולהשקיע מזמני היקר ביום שישי, ובסוף התעלמו ממני בצורה בוטה ?
אני דורשת פיצוי מהותי על הזמן, הטעייתי ונטיעת תקוות לזכות ברכב, הפגנת הזלזול בי והחוסר התייחסות שפגעה בי קשות, וגרמה לי ללכת לאחראית בנושא ולאחר מכן לכתוב מכתב, דבר שאינני מורגלת אליו.

לימור
חוסר התייחסות, עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
פיצוי בגין הזמן, עוגמת הנפש, העלבון והזלזול לפני עשרות אנשים פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה