פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס המשפיל של המנהל וסחורה פגומה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/07/2013 ביקרתי ברשת "המשביר לצרכן" בסניף עפולה וקניתי 6 מיקסרים חברת " Morphy richards," כמתנה לחג עבור כלותי.
יום אחרי שקיבלו את המתנות התברר שהאחד מהם נוטף שמן לתוך קערת המיקסר.
ניגשתי לסניף בדרישה להחליפו ובקשתי נענתה.
לאחר יום נוסף התברר כי עוד מיקסר נוטף שמן לתוך הקערה.
ניגשתי שוב חזרה לסניף ופניתי עם הבעיה למנהלת הסניף העונה לשם "אתי" וציפיתי ליחס הולם וטיפול נאות לאור העובדה שמדובר ברכישה גדולה.
אך היחס אינו היה כפי שהיה כשמכרו לי את המיקסרים המנהלת החלה להתנער מאחריות והחלה לצעוק עלי לעיני הקונים בחנות כאשר היא דורשת ממני ללכת הביתה ומנופפת בידיה לצאת החוצה שתוך כדי "בועטת" במיקסר המונח ברצפה.
וכעת נותרתי כאשר מיקסר נוסף לאחר הפעלה ראשונית נשברה הוו לישה ואין ביכולתי לפנות לאותה החנות מכיוון שאיני מסוגלת לשאת את עוגמת הנפש שוב, אני אישה בת 67 חולת לב וסוכר ולא יכולה לעמוד בלחצים כאילו ואין שום התחשבות מצד מנהלת הסניף.
מיותר לציין איך זה מתצייר להביא "מתנות פגומות" לאנשים, כשאת חושבת שהשקעת ופנית לרשת שמחשיבה את עצמה.
אבקש לטפל בהקדם בתופעה ולהודיע כיצד החברה מתכונת לטפל גם במנהלת וגם במוצרים הפגומים שקניתי ואם היא יכולה לטפל בכך בעצמה או שיש צורך לפנות בתביעה לחברה.
כמו כן אני דורשת פיצוי הולם על היחס המשפיל שעברתי.
• הערה
תעודות האחריות של המיקסרים לא ניחתמו ע"י הסניף ככה שגם לחברת המיקסר איני יכולה לפנות.
עוגמת נפש, תירטור עילבון, ונזק כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם על התנהגות המנהלת ועל סחורה פגומה והוצאות כספיות על דלק ותירטור אישי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה