פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בחשבון ואיבוד זיכוי נושא התלונה:
זגר אביבית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 כתובת:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.7.13 ערכתי קניות במשביר סניף קרית אונו, בסיום החשבון לאחר שבדקתי אותו ליד הקופאית ראיתי שלק של חברת חלבין שהיה במבצע 1+1 לא ירד במבצע כמובן שכבר שילמתי בכרטיס האשראי קלאב 365 והיו ברשותי שני זיכויים אחד על סך 69.90 ואחד שובר שיק מהנקודות שצברתי מכרטיס האשראי שנקרא קרש בק כאל. הקופאית מיד ביטלה את החשבון ועשתה חשבון חדש וגם בחשבון החדש המבצע לא יצא בחשבון היא לא הבינה למה ואז ניגשנו ביחד למדף של הלקים לבדוק, בזמן שעזבנו את הקופה כנראה שילדים שהסתובבו ליד הקופות ואספו קבלות קניה (מכוון שהיה באותו יום מבצע של קניות ומתנות בקניון) כשחזרנו לקופה הבחנתי שהקופאיות מחפשת משהו לא הבנתי מה היא נבהלה וחיפשה ושאלה את אחת הקופאיות אם ראתה שובר זיכוי, חיפשה בפחים, יצאה לחפש את הילדים ולשאול אם הם לקחו זיכוי מהקופה כל החיפוש הזה נערך כ20 דקות כל הזמן שאלתי מה קרה ולא הבנתי שמבטלים את החשבון יוצא הזיכוי אוטומטי וזה אבד לה ואי אפשר לשחזר זיכוי נוסף, לבסוף ביקשתי שתערב את המנהל כי אותי זה לא מעניין אני רוצה את הזיכוי שלי ואני לא אשמה שהמבצע לא יצא בקופה... היא ניגשה מבוהלת לסגנית מנהל ששמה גאנה לי היא בקשה ממנה לחפש ושאין לה מה לעשות שוב חיכיתי עוד עשרים דקות בסבלנות לבסוף אחרי יותר מחצי שעה שאלתי מי המנהל כי ממש נמאס לי לחכות ולחכות שאין פתרון, ניגשתי לסגנית וביקשתי ממנה לבוא ולמצוא פיתרון כמובן שהיא הגיעה עם פרצוף כועס ועצבני שאין לה פתרון וזהו מה שנשאר זה לקחת את הפרטים שלי ואתקשר ביום א לברר אם מצאו את הזיכוי מיאוש ועצבים צילמנו את החשבון והכל והמתנתי ליום א, ביום א כל היום ניסיתי להתקשר אך הטלפון היה תפוס לבסוף. ביום שני הגעתי אישית לסניף ניגשתי לאותה קופאית ושאלתי מה קורה? היא הפנתה אותי לאחראית על הקופות שלי שישבה במשרד והמשפט הראשון שהיא אמרה לי בלי לברר בכלל את פרטי הארוע ״זה בעיה שלך את איבדת את הזיכוי אנחנו לא אשמים״ אמרתי לה בכלל לא היית באותו יום ואני לא קיבלתי שום זיכוי ביד החשבון בשני בכלל לא היה גמור וגם לא ידעתי מה הקופאית חיפשה 20 דקות... ושוב היא בשלה את אשמה שאיבדת את החשבון כאילו שאני מדברת לקיר טוב ביקשתי את המנהל שיבוא אז היא אומרת לי זאת הסגנית זאנה וזה מספיק אמרתי כן אבל גם היא לא עושה כלום עומדת בצד ושותקת, לבסוף אמרתי לה מה אני אשמה שהקופאיות איבדה את הזיכוי, אסור היה לה לעזוב את הקופה באמצע חשבון במיוחד שהיא יודעת שמונח לפניה זיכוי=כסף. עכשיו אני מחכה להנהלת חשבונות שתבדוק אם מישהו מצא או לקח את הזיכוי והשתמש בו וזה יקח שבועיים ואם מישהו השתמש בזה אין להם מה לעשות מכוון שאי אפשר חשחזר זיכוי... אני רואה בחומרה את כל השתלשלות העניינים באותו סניף, חוסר מקצועיות, חוסר אדיבות, שרות לקוי ולא מקצועי, סניף כזה שאין אפילו מצלמות שיכולות לתעד את השתלשלות הדברים.. לא איפשרו לי לשוחח עם מנהל הסניף, האשימו אותי במקום לקרוא לקופאית ולברר איתה מה קרה? בושה למשביר לצרכן שמעסיק כאלה עובדים לא מקצועיים שלא יודעים לתת שרות לצרכן. מקווה שהבנתם את המסר והתלונה והיא תטופל בכל הגורמים שאשמים בדבר, על העלבון שספגתי מגאנה ומשלי, חוסר ההתייחסות זלזול בלקוח וטירטור עכשיו אני צריכה לחכות עוד שבועיים ולחזור שוב לסניף על מה??? על טעות של קופאית!!!
עלבון, עוגות נפש סוג הנזק :
קודם כל החזר כספי מה שמגיע לי + פיצוי על כל מה שגרמו לי... פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה