|
|
|
|
|
|
פגיעה וערעור על יושרי בנוכחות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13\7\22 הגעתי לסניף המשביר בכ"ס על מנת להחליף מוצר שרכשתי כ 3 ימים קודם לכן. כיון שלא מצאתי את חשבונית הקניה הגעתי עם המוצר שהיה מסומן בתוית המשביר וביקשתי להחליפו. כיון שלא הייתה ברשותי החשבונית הופנתי לטיפולה של נציגת הנהלת החשבונות במקום. כשהגעתי לזאת היא טענה ועמדה על כך שלא שילמתי עבור המוצרים שבירשותי, הסברתי לה וניסיתי לשחזר את תהליך התשלום שנעשה באמצעות כרטיס אשראי אך היא התעקשה בנוחכות קונים שעמדו במקום שלא שילמתי עבור המוצרים. חזרתי הבייתה ניסערת מאד והפעם הצלחתי לאתר את החשבונית ויצרתי קשר עם החנות ועם אותה עובדת והפעם היא אישרה שאכן שילמתי. מיותר לציין שלא זכיתי אפילו להתנצלות על הטעות ועל כך שניהלה את כל הברור אם כך אפשר לכנות את מה שהיה שם בנוכחות קונים אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|