פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על דייל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמעתי המון שבחים על המייק אפ של אסתי לאודר. נכנסתי היום, 6.8 אחה"צ לסניף כדי לנסות ולהתרשם מהמייק אפ שאותו אני מחפשת ליוםחתונתי. בנוסף אני גם מאפרצ מקצועית וחשבתי גם לרכוש עוד כמה גוונים עבור לקוחותיי. כשהגעתי לעמדה הבחמתי במשך כמה דקות שיש כמה סוגים. לי יש עור מעורב ולכן החלטתי לנסות את הטסטר של המייק אפ לכיסוי מלא. מין הסתם זוהי זכותי המלאה לנסות את הטסטר ומרחתי על איזור הפנים כולו כי לא אצא מהחנות בצורה שכזו וכמובן רציתי לבדוק איך העור שלי מגיב למייק עצמו והאם הוא עמיד. לאחר כמה דקות ניגש אליי הדייל, בחור גבוה, רזה, עם קוקו בגישה מאוד לא נעימה ושירותית והחל לנזוף בי איך אני מעזה למרוח מייק אפ של 450 ש"ח על כל הפנים?!. לפניי זה הוא שאל אם אני צריכה עזרה אבל הוא לא היה נחמד אז סירבתי. מעולם לא נתקלתי בתגובה כזאת מאיש מכירות, פשוט בושה! לפניי חודש איםרה אותי דיילת מחברה אחרת במייק אפ, סומק ומסרה למרות שבסוף לא קניתי כלום ואמרתי לה מראש שאני רק רוצה לנסות. היא הייתה מקסימה ולבבית. זה היה נראה שהוא בא והוציא עליי את כל העצבים שלו. אני בעצמי עבדתי כדיילת פנים בסופר פארם ולא רק שבחיים לא התנהגתי כך אלא שתמיד אמרו לנו להציע ללקוחה שמנסה טסטר כלשהו לאפר אותה אותה אפילו איפור מלא כדי שתצא מרוצה וכך גם נגדיל את המכירה. כנראה שאין לכם לקוחות סמויים כי באמת שכמעט ולא יצא לי להיתקל בעובדים אדיבים וחבל. לא איכנס יטתר למשביר וכמובן שאעדיף לקנות באפריל, סופר פארם או בניו םארם. יצאתי בהרגשה מזעזעת מהחנות. זה לא העיקר לעשות מבצעים אלא לתת שירות כמו שצריך. אם אין שירות אף אחד לא יקנה גם המחיר עוא ממש נמוך.
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה