פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי בגין החזר/החלפת מוצר נושא התלונה:
ברוטין אסתר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם ג'יי כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חברת מועדון לקוחות 365 וקיבלתי מכםשובר מתנה על סך 50 ש"ח .קניתי לעצמי חזיה בסניף שלכם ב-ג'יי - ושלמתי בכרטיס אשראי אחרי קיזוז 50 השקלים. אתמול באתי להחזיר את החזייה ולקבל זיכוי ולקנות תמורת הזיכוי משהוא אחר. לתדהמתי אמרה לי הקופאית שהיא תיתן לי זיכוי ללא 50 השקלים. שאלתי מדוע הרי קיבלתי את זה ממכם במתנה ובגלל שאני מחליפה מוצר אתם לוקחים את זה ממני ?? היא אמרה לי שזו מדיניות החברה שלכם שהמתנה תקפה הייתה רק לתאריך הקניה ואם הייתי רוצה להחליף לחזייה אחרת זה בסדר - אבל משום שאינני רוצה חזיה אלא מוצר אחר - אני לא יכולה לקבל זיכוי על 50 השקלים. שאלתי היכן היושר והצדק? נותנים מתנה ולוקחים אותה בחזרה. האם זו המדיניות שלכם רק לפרסם את עצמכם ובשטח הדברים אחרים לחלוטין. גם הקונים האחרים שעמדו לידי בקופה נדהמו מהתשובה של הקופאית. אני פונה אליכם כלקוחוה ותיקה של החברה ומבקשת לדון בענין שהעליתי ולהחזיר לי את 50 השקלים. אם נתתי כסף מתנה לחברה שלי אוכל לאלץ אותה לקנות רק מה שאני רוצה ואם לא תסכים אקח ממנה את המתנה
עלבון סוג הנזק :
לאפשר שימוש חוזר בתווי שי /מתנה כספית שהנכם מעניקים לחבר מועדון פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה