פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי זכיתי במסגרת מסיבת ההפתעות של המשביר לצרכן במגבת חוף. לפני כשבועיים קיבלתי סמס בו כתוב כי זכיתי ועליי להתקשר למספר מסויים כדי לממש את הפרס. התקשרתי, אמרתי שאני מעוניינת לקבל את הפרס בסניף נס ציונה וכך זה נגמר. הגעתי לסניף ואמרו כי המחסן סגור ועליי לשוב במועד מאוחר יותר. הגעתי שוב, לא היה להם מושג על מה מדובר והם התקשרו למוקד שירות הלקוחות. לידי וליד שאר הלקוחות המוכרת אמרה בטלפון "פשוט לתת לה? איזו אסמכתא יש לי שהיא זכתה?" כאילו שאני אשקר בשביל מגבת חוף... לאחר השפלה נעימה וארוכה מול כולם נאמר לי שבכלל אין להם מגבת בסניף ואני אצטרך לנסוע לסניף אחר. לא צריכה את מגבת החוף שלכם ולא את כרטיס החבר שלכם ואין לי שום עניין לקנות בחברה שמתנהלת ככה עם הלקוחות שלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה