|
|
|
|
|
|
התחמקות מאחריות< |
נושא התלונה: |
פינס יניב |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לכבוד : המשביר לצרכן
לפני כשנה נכנסתי עם אישתי למשביר באשדוד קנינו שני תכשיטים
1. צמיד ליד מזהב צהוב 14 K של בולגרי על סך 1800 ש''ח לערך
2. שרשרת +תליון מזהב צהוב 14 K של בולגרי על סך 1800 ש''ח לערך
מאז ועד היום הצמיד של אישתי התפרק 4 פעמים נשלח לתיקון בחברה שכול תיקון לקח כחודש עד שהצמיד הוחזר .
ולגבי השרשרת שלי שנשלחה לתיקון כבר פעם שניה משתי סיבות .
1. השרשרת עצמה עשויה מגומי סיליקון שאמור להיות גמיש אצלי הגומי שינה מהתכונות שלו למרות שנעשה בו שימוש מאוד סביר כפי שמשתמשים עם כול תכשיט שקונים ( הוא נעשה קשה כמו אבן ).
2. כפי שציינתי קניתי תליון זהב צהוב 14 K כך לפחות חשבתי אחרי שנה החלק שמחבר בין התליון לבין השרשרת גומי הפך ציבעו ללבן משהו שלא מובן לי בכלל שזהב משנה צבע ולא חשוב בכלל מה נעשה בו זהב צהוב בשום תנאי לא אמור לשנות את ציבעו .
כשפניתי לנציגה שלכם היא לא ממש ידעה איך להסביר זאת וטענה שזה זהב בטוח אבל שוב זהב לא משנה מצבעו השרשרת נשלחה שוב לתיקון ולהסבר מה גרם לתופעה זו כמו כן הם מתנערים מהאחריות של הגומי אשר שינה את תכונותיו ולא מוכנים לשאת באחריות של החלפת הגומי מכוון שגומי לא ניתן לתיקון אלא רק להחלפה טענתם היא שאין יותר גומיות מהסוג הזה אבל אני בתור קליינט שקנה וקיבל אחריות על מוצר ועדיין עומד בתוקף האחריות מצפה שהמוצר שנקנה יטופל לפחות עד גמר האחריות.
לסיכום : קניתי שני תכשיטים די יקרים ממקום עם שם ומוניטין גבוהה אך התאכזבתי מאוד מטיב המוצרים מהשירות ומהיחס שקיבלתי כאשר הייתי זקוק לטיפול מצדכם דבר שלא אמור לקרות במקום כזה על אבקש לטפל בבעייתי בהקדם האפשרי כדי שאוכל להנות מקניותיי הבאות ולהמשיך להיות לקוח שלכם גם בעתיד נוסף על כך אני גם חבר מועדון שלכם כשלוש שנים וזה לא היחס שאני אמור לקבל .
בתודה מראש
יניב פינס
טלפון 0507464193
|
תיקון הפריט כמו שצריך ואם אין ברירה אף להחליפו בחד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|