פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון שנקרע והחברה משתמטת מתיקון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

תאריך: 19 יוני 2006
לכבוד:
אתר "תלונה"

הנדון: סלון 3+2 דמוי עור יאק מתוצרת "שמרת הזורע"

שלום רב,

לפני 4 שנים, בסוף שנת 2002, רכשתי סלון דמוי עור יאק, 3+2 מדגם פריז בחנות דן דיזיין שברמת גן.
על פי המלצת נציג המכירות בחנות, רכשתי דווקא את הסלון דמוי העור יאק, עליו שילמתי תוספת גבוהה למחיר, שכן הוא אמר, שזהו הסלון דמויי העור העמיד והחזק ביותר בשוק, ושאני מקבלת עבור הסלון אחריות ל-5 שנים. עובדה זו היתה חשובה לי מאוד, שכן הבהרתי למוכר שאנו אנשים עובדים, קשיי יום, המוכנים לעשות מאמץ ולרכוש סלון של חברת שמרת הזורע בעלות גבוהה בהרבה מסלונים אחרים המצויים בשוק, וזאת מכיוון שאין האפשרותינו לרכוש סלון נוסף ו/או אחר לאחר שנים ספורות.
כעבור כשנה, בספטמר 2003 הופיעו על גבי המושבים והמשענות הסלון בשני החלקים (ה-3 וה-2) בועות קטנות. התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת שמרת הזורע ושוחחה עימי לינדה, מנהלת שירות הלקוחות של החברה, ששלחה נציג טכני לביתי מטעם החברה, שהחליט שיש לרפד את הסלון מחדש (ללא הבסיס), מכיוון שהבועות עומדות להתפוצץ ותהפוכנה לקרעים.
נציג מטעם החברה בא ולקח את המושבים והגבים לריפוד מחדש.
כעבור מספר חודשים נוסף, בפברואר 2004, נוצרו אותן בועות פעם נוספת על גבי המושבים והמגבים של שני חלקי הסלון שרופד רק כחצי שנה קודם!פניתי שוב ללינדה משירות הלקוחות של "שמרת הזורע" שאישרה החלפת הריפוד בפעם השניה לאחר שהודתה בפני, כי קיימת בעיה בסוג דמוי העור אותו קניתי וכי אכן ידוע כי הוא נוטה להתנפח ולהקרע והחברה ("שמרת הזורע") שוקלת הפסקת הייבוא של בד זה (דמוי עור יאק).
שוב הגיע נציג החברה והסלון רופד במלואו ללא הבסיס.
כעבור כשנה, בתחילת שנת 2005 שוב הופיעו הבועות על גבי המושבים והגבים של ספת הדו בלבד. בפנייתי שוב לחברת "שמרת הזורע" נאמר לי כי הגברת לינדה איננה עובדת יותר בחברה וכי עלי לפנות ישירות למר עדי שכטר, כיוון שהחברה איננה מייצרת יותר סלונים בריפוד דמוי עור יאק בשל בעיות האיכות החוזרות ונישות שהיו עם בד זה. פניתי לעדי שכטר, הבעלים של חברה "שכטר ריפודים" שאמר שהבעיה ידועה לו ושהוא ירפד את הגבים של ספת הדו בה הופיעו הבועות שוב.
לפני כחודשיים, באפריל 2006, נחרדתי לראות כי שוב הופיעו בועות בגבים ובמשענות הידיים של ספת הדו.
פניותיי החוזרות ונישנות לחברת "שמרת הזורע" לא נענו כלל ובמשך יותר מחודש השארתי הודעות שלא נענו כלל על ידי נציג החברה. ההודעות הושארו למיכל, גלית ואילת ממחלקת שירות הלקוחות של החברה.
בסוף חודש מאי 2006, לאחר שיחה עם רחל, מזכירתו של מר אריה ויסמן, מנכ"ל החברה, הועברתי לאילת, מנהלת שירות הלקוחות של החברה, שהשתמטה מאחריות לבועות בריפוד וניסתה להאשים אותי בשימוש בחומרי ניקוי שפוררו את הריפוד.הבהרתי לה, כי הסלון מנוקה אך ורק במטלית יבשה וללא חומרי ניקוי, כפי שהמליצו לי במעמד הרכישה. כל ניסיונותיי להסביר לה כי לא הגיוני שהסלון נקרע שוב ושוב בדיוק באותו המקום, שרופד פעם אחר פעם, כשלו. אילת הבהירה לי כי לדעתה לא מגיע לי כלום וניתקה את השיחה.
התקשרתי שוב ובקשתי איש בסמכות גבוהה יותר והועברתי למר קובי, מנהל התפעול של החברה, שלאחר ששמע את כל השתלשלות המקרה, אמר כי הוא מוכן לרפד את הסלון (בפעם הרביעית!!!) תמורת 1,700 ש"ח. כל ניסיונותי להבהיר את אי שביעות רצוני מהפתרון שהוא הציע ולנסות להסביר לו כי הסלון שנמכר לי פגום, מה גם שהובטחו לי 5 שנות אחריות ופתאום אילת אמרה שהאחריות הינה לשנה בלבד, נפלו על אוזניים ערלות.
ברצוני לציין, כי בינתיים הבועות התפוצצו והסלון קרוע, מה גם שהוא אמור היה להיות באחריות, כפי שהובטח לי ומה גם, שידוע שיש פגם בסלון זה (בריפוד), כי לא ייתכן, שאותו ריפוד יקרע 4 פעמים במהלך 4 השנים האחרונות.
לאור כל האמור לעיל אני מבקשת התערבותכם על מנת שאקבל או סלון חדש בריפוד דמויי עור או לחילופין שירפדו את הסלון שלי שוב בבד דמוי עור שלא מסוג יאק, עם התחייבות ואחריות ל-5 שנים של חברת "שמרת הזורע" על הריפוד החדש.

תודה מראש על טיפולכם והתערבותכם,
דורית שדלש
עלבון ו סוג הנזק :
סלון חדש או ריפוד חדש + אחריות ל-5 שנים של הסלון ה פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
שמרת הזורע שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
אנו מבקשים מהלקוחה שתפקסס את ההזמנה או החשבונית כדי שנוכל לטפל בפניה .

פקס : 04-9552199

תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה