פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיסאות העור מתקלפים ונקרעים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיבוץ שומרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בנובמבר 2010 רכשתי בחנות הרהיטים שבקיבוץ שמרת מתצוגה שולחן עם שישה כיסאות עור שחורים . המחיר היה יקר יחסית, כ10,000 ש"ח, אך היות ואישתי ואני ראינו ברהיטי שומרת מותג מוביל המוכר באיכותו ובמתן השירות ללקוח, החלטנו לרכוש את פינת האוכל. בזמן הרכישה המוצר ניראה חדש ללא פגם כלשהו. נציגת השירות בחנות הייתה אדיבה והסבירה לנו שהכיסאות מעור ובאיכות גבוהה שתשרת אותנו שנים רבות לשביעות רצוננו. בנוסף הוסבר לנו כי יש לנקות את המוצר אך ורק במטלית לחה וכך גם עשינו ובדחיפות נמוכה. לאחר פחות משנה החלו הכיסאות מתקלפים ופיסות דקות של "עור" שנראו יותר כפלסטיק נחתו על רצפתנו. כיום כל הכיסאות מקולפים בצורה קשה ואף חלקם נקרעו. בחודש מרץ 2015 לאחר שנים של עגמת נפש, פנינו לשירות הלקוחות של שומרת ולאחר דין ודברים שכלל שליחת תמונות של הכיסאות. לאחר יומיים חזרנו לנציגת השירות של שומרת ונאמר לנו כי חברת שומרת מוכנה שניקנה ממנה כיסאות ב50% הנחה כפיצוי. שיחה נוספת לאחר יומיים עם נציגת השירות כללה האשמה כי ניקינו את הכיסאות בחומרים אסורים, תשובה שכמובן לא הייתה נכונה ופוגענית. תשובתה של שומרת נחוותה על ידנו כמזלזלת ללא לקיחת אחריות על מוצריה. חשוב לי לציין כי בחודש מרץ ערכנו אישתי ואני ביקור נוסף בחנות המפעל של שומרת וראינו שוב את אותם כיסאות, כאשר התעניינו בהם נאמר לנו שהם מעור אכותי שיחזיק מעמד לשביעות רצוננו שנים רבות. כמי שהאמין בחברת שומרת במוצריה האיכותיים ובטיב השירות המצופה, אני חש עלבון קשה הקשור לטיב המוצר שכנראה אינו מעור כפי שהובטח לנו ומטיב השירות שלא לוקח אחריות מלאה על פגמים הקשורים ליצור. אני תקווה כי בעזרתכם תבחן שוב שומרת את החלטתה ותיקח אחריות מלאה על פגמים ביצור ובאיכות החומר, כפי שמצופה מחברה כה גדולה ובעלת שם כשומרת הזורע. בתודה אילן ****
עוגמת נפש סוג הנזק :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה