פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה נמוכה מאוד .ומוצרים ברמה נמוכה עוד יותר..להתרחק מהם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
הספקה של מעל חודש מהקניה .וכשהתקשרו לתאם הגעה ביטלו ביום שלפני בטענה מופרכת..לאחר שהגיעה המיטה נמצא סדק באחת מקורות המיטה .נאמר לי שיגיע נגר כדי לסדר וכמובן שחיכיתי זמן רב עד שהועילו להגיע .כשהגיע הנגר הוא טען שזה פיצוץ רק בצבע ולא בעץ עצמו הוא הציע לצבוע את הסדק (כמובן שזה נקרא קומבינה )הצעתי שאני יביא נגר מטעמי כדי שיבדוק אם זה סדק רק בצבע כמו שהם טוענים או שזה סדק בעץ בשירות לקוחות מסרבים להחליף את הקורה הפגומה ומתנערים ומדברים בשפה מזלזלת .לא מוכנים לקחת אחריות על הבעיה במיטה.כמובן שאני לא יקנה שם שוב לעולם וכל מי שאני מכיר ישמע על היחס המזלזל של שירות הלקוחות של שמרת הזורע להתרחק מהם כמו מאש כי אחרי שתיקנו מהם ותיהיה לכם תקלה אז תתחילו לרדוף אחריהם יש להם מוצרים ברמה ירודה מאוד חבל שלא עשינו את העיסקה בעצמלה אל תעשו את הטעות שלי ת ת ר ח קו וווווו מהר לא לקנות מהם כי אחרי שמשלימים הם נעלמים.אני בודק איך אני פועל נגדם במישור המשפטי המשך יבוא..

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה