פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שולחן פינת אוכל פגום והתנערות החברה מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
hanesiim, 44 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי פינת אוכל. לאחר כשנה הפינה של השולחן נשברה. וכיום הפינה השנייה "פרומה" (ולדעתי גם תישבר בקרוב..). כבר ארבעה חודשים אני בשיחות עם שירות לקוחות ואין שיחה שלא מסתיימת בצעקות או האשמות. הם טוענים שתמה האחריות למוצר ושאני חתמתי כשקיבלתי אותו שהוא תקין. וכל מה שקרה זה באשמתי: "שימוש לא נכון במוצר". ואני תוהה מה זה אומר... איך הייתי צריכה להשתמש בו כדי שהוא לא ייפרם או ישבר.. ובכללל, לטענתם המוצר יצא כבר מהמלאי ובכלל אין איך לתקן אותו (בתשלום שלי כמובן).
המוצר אצלי סה"כ שנתיים וכבר פגום וגם אין מה לשעות עם זה הרבה...
בנוסף לכך אני ממתינה שאורלי האחראית שירות לקוחות תחזור אליי כבר כמה חדשים וזה לא קןרה משום מה... הם טוענים שאני צריכה להיות זמינה כל הזמן אם אני מצפה לשיחה ממנה ואם אני לא עונה אז זו בעיה... אפילו כשמגיע שליח הביתה מתאמים שעות שאני צריכה להמתין אז למה כאן אני צריכה לחכות כל יום וכל היום שתתקשר?
בשורה התחתונה - שירות לקוחות מזלזל, מדברים בחוצפה, מתנערים מאחריות ואין הרבה פתרונות לבעיות שיש עם המוצרים שלהם.

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, מס' רב של ניסיונותיי לשוחח עם לקוחה עלו בתוהו
בנייד 052-8549212דקלה

אם יש טלפון סלולארי אחר נא לעדכן אותי .

תגובה:
עדכון נייד של לקוחה ליצירת קשר עמה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה