פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספות יאק נושא התלונה:
פיקובסקי צבי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הספה שגם אני קניתי ב2002 וגם לי הובטח ניסים ונפלאות הראו לי מגרדת מתכתית שאיננה יכולה לשרוט את הבד שנקרא יאק התלהבנו וקנינו 2 מערכות 2+3 אחת יאק והשניה בד היאק התקלף כעבור שנה והבד נראה חדש.
התקשרתי לשירות לקוחות הציעו לי 2650 שקל לזיכוי על מערכת חדשה שעולה ממוצע של 6000 שקל כלומר נופל עלי תיק של 3500 שקל הוצאה על קטע ששיך בכלל ליבואן או ליצרן. לא לצרכן.
אני בטוח שיצרן הבדים מגרמניה פיצה את היבואן והלה לא מפצה את הצרכנים שנפגעו מפגם הייצור הזה.
לפני שנה פניתי אל שכטר והם הציעו לי אז בד לכיסוי הפגם לפני יומיים הם מציעים לי פתאום לקנות את הבד במחיר של 85 שקל למטר לפי 10 מטר לספה
זה 850 מטר לספה +2000 שקל עבודת ריפוד זה שוב הוצאה של 3000 שקל בלווית הובלה.
אני ההיתי רוצה את עזרתכם והייתי מבקש מכל נפגעי ספות היאק של שומרת הזורע תתקשרו לאפשרות של תביעה יצוגית כנגד שומרת הזורע ושכטר.
טלפון שלי
0507996590
מוצר פגום סוג הנזק :
תיקון מלא פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בן סימון מנהל תפע שם ותפקיד:
הלקווח רכש את מערכת הישיבה בשנת 2002 לפני כ-5 שנים.
הלקוח קבל במעמד הרכישה תעודת אחריות לשנה אחת בלבד.
הלקוח מלין על כך שכ 4/5 שנים מעת הרכישה ישנה בעיה עם הבד.
למרות זאת רשת שמרת הזורע לעולם הולכת לקראת הלקוח ומעמידה את טובתו ורווחתו לנגד עיניה.
תגובה:
הוצע ללקוח להחזיר את מערכת הישיבה, ולקבל כ -60% זיכוי לצורך רכישת מערכת ישיבה חדשה לפי בחירתו וטעמו האישי.

למרות שאין הרשת יודעת מהו הגורם לפגימתו של בד דמוי העור מצאה לנכון ללכת לקראת הלקוח לצורך סיום טוב של הסוגיה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה