פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בתלונה על מוצר פגום, סירוב לטפל בתלונה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/2/03 הזמנו סלון מדגם "סנטה מוניקה" עם ריפוד "קוברה" בסניף ראשל"צ. את הסלון קיבלנו ב-17/3/03. רונית המוכרת הדגימה לנו את איכויות הריפוד ע"י סירוקו במסרק ברזל. כשנתיים לאחר הרכישה הסלון נראה בלוי ומלא פיצוצים. נעשתה פנייה בכתב וכן בשיחת טלפון אל צביה כהן מנהלת שירות לקוחות בה תלונתנו נדחתה בזלזול ובטענה שהאחריות לבלאי היא שלנו. כמו כן, הוצע לנו ריפוד חדש, בתשלום כמובן.
תיקון הפגם פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה