פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריפודמערכת הישיבה המשולב בדמוי עור + ציפוי עור מתפורר - החברה מוכנה להחליף ריפוד בעלות < נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קיבוץ שומרת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.10.2008 רכשתי מערכת ישיבה שסופקה ב 12.11.2008 , במהלך חודש יולי 2011 פניתי לשירות הלקוחות לאחר שהבחנתי כי הריפוד מתקלף ומתפשט כמגפה בכל נקודת חיכוך עם מגע האדם . נציגת שירות תיאמה ביקור של בקר איכות ל4.9.2011 שהציע לי לרפד את מערכת הישיבה ב 3,000 ש"ח בטענה שאין זה משנה סיבת הקילוף אלא היבט שימור הלקוח .
במהלך ביקור באחד מסניפי הרשת שוחחתי עם נציג מכירות שהסביר כי החברה לא מרפדת יותר בבד המשלב ציפוי עור על עור סינטטי כי העור מתקלף ,פניתי לסמנכ"ל התפעול בכתב ב 18.9 וביקשתי לבחון את העלות כי אין לי כל ספק שהבלאי אינו טבעי , כמו כן במידה והייתי חוזה כי לאחר 3 שנים אדרש לרפד את מערכת הישיבה אין ספק כי לא הייתי כורת חוזה .ב21.09 לאחר שפניתי לוודא קבלת הפקס נמסר לי כי העלות הופחתה ל 2,500 ש"ח ביקשתי לקבל את ההצעה בכתב כי אני שוקל לפנות לערכאה משפטית או כל גורם חוקי , ב 18.10 פניתי שוב בכתב לאחר שלא התקבלה התייחסות בכתב שוחחתי עם קרן מנהלת השירות ב 24.10 שאישרה את קבלת הפקס ומסירתו לגורם המטפל . .באופן מפתיע ב 10.11.2011 לאחר שפניתי אליכם נשלח אליי מכתב מ 25.10.2011 שבו החברה מאשרת כי היא מוכנה ב2,500 ש"ח לרפד את מערכת הישיבה
תיאור הבעיה:
אני מבקש לשהחברה תרפד את מערכת הישיבה ללא עלות
כספי סוג הנזק :
ריפוד ללא עלות פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בן סימון סמנכ"ל ת שם ותפקיד:
רשת "שמרת הזורע" וכחלק מאמנת השירות מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה תוך שימת דגש רב על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות. לגופו של עניין - רבות הדרכים בהן בד דמוי עור עלול להינזק ולאחר שלוש שנות שימוש במערכת הישיבה, אין מדובר בפגם ייצורו. מלבד זאת, בדיקת מקור הפגם במקרה דנן, עלולה להיות יקרה יותר מהפתרון המוצע ללקוח. שביעות הרצון מצד הלקוח ואחריות כלפי ציבור הלקוחות אף שתמה תקופת האחריות הינה ערך עליון ושמרת הזורע חרטה על דיגלה את טובת ורווחת הלקוח.
תגובה:
ההצעה הסופית שהועברה ללקוח תחזור לבקרה נוספת לצורך הערכת סכום ההשתתפות מחדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה