פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסאות עור לפינת אוכל נושא התלונה:
אביאב ניסן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
לישנסקי 18 ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. קנינו לפני כ-4 שנים פינת אוכל +8 כסאות עור בשמרת הזורע. לאחרונה שמנו לב שהעור מתקלף ואף בכסא אחד נקרע. פנינו לחברה ואמרו לנו שרב הסיכויים השתמשנו בחומרים מסויימים שפגעו בעור, הסברנו שלמעט ניגוב אבק עם מטלית יבשה לא מרחנו חומרים על הכסאות. אמרו לנו שהם מוכנים לרפד מחדש כל כסא ב- 375 ש"ח. לדעתנו מי שקונה כסאות עור לא מתכוון להחליפם כל 4 שנים. לקחנו את הכסאות לבדיקה והתברר לנו שהם מרופדים בעור ברמה ירודה ביותר. קראתי תלונות נוספות באתר עם אותה בעיה, כך שאנו לא היחידים. לדעתנו החברה חייבת לקפד את הכסאות מחדש ללא עלות באיכות עור טובה יותר שלא כל כמה שנים יהיה צורך לחדש אותם. כפי שהגיעו למסקנה בתלונות של קריטי דינה והרפז אילנה - ריפוד מחדש ללא עלות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ריפוד מחדש של הכסאות עם עור איכותי יותר ללא עלות פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
קרן פרטוש- מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,

רשת "שמרת הזורע" וכחלק מאמנת השירות, מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה, תוך שימת דגש רב על איכות השירות,טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות.

פנייתך כאמור לעיל נבדקה לעומקה וכמו כן עולים הדברים הבאים:

1. הזמנת הכיסאות בוצעה ביום ה- 25/02/07למעלה מארבע וחצי (4.5) שנים.
2. תעודת האחריות שהוענקה בגין הכיסאות תמה לפני למעלה משלוש וחצי (3.5) שנים.
3. פנייתך למחלקת שירות הלקוחות הייתה לראשונה ב תאריך 08/11/11מספר רב של שנים מתום תקופת האחריות.
4. רבות הדרכים להיווצרות פגמים בריפודי הכיסאות.
5. מחלקת שירות הלקוחות ולמען הענקת שירות ראוי ומקצועי, נאותה להחליף לך לכיסאות חדשים, תוך השתתפות עצמית סימלית .
במידה ותבחרי להחליף את הכיסאות בהתאם להצעה כאמור לעיל, מחלקת שירות הלקוחות עומדת לשירותך.


בברכה ובכבוד רב,


קרן פרטוש
מנהלת שירות לקוחות
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה