פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת ספה פגומה פעמיים לבית הלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

רכשנו ספה משמרת הזורע בתאריך: 18.10.2011 הספה הגיעה אלינו בתאריך 7.11.2011 עם קרע בחלק התחתון של דופן הספה . לאחר מכן דיברנו עם שירות הלקוחות ,הם הודיעו שיתאמו איתנו הובלת הספה חזרה למפעל ותיקונה. לאחר כשבוע לקחו את הספה לתיקון וקיבלנו ספה חלופית.
כעבור שבועיים וחצי בהם ניסינו להתקשר למוקד שירות הלקוחות ללא מענה ולברר אודות הספה , הודיעו שהספה מוכנה ותיאמו אספקה (7.12.2011).
הספה הגיעה בשנית, בדקנו אותה וראינו שבוצע תיקון ( שאגב נראה מאוד לא לטעמנו , התיקון נורא גס בתפרים שלו והגימורים אינם יפים לעין מה שהורס את הצביון העדין של הספה ) ובנוסף מצאנו קרע במקום אחר של הספה (בצידה הימני של הספה).
באותו רגע דיברנו שוב עם שירות הלקוחות וביקשנו שהספה תילקח ותתוקן.
אחרי מספר לא מבוטל של טלפונים ושיחות עם שירות לקוחות ( עם גב' אורלי ) לא הגענו לעמק השווה.
שלחנו מכתב למר קובי בן סימון, סמנ"כל התפעול של שמרת הזורע, עם הסבר אודות האירוע ובקשה להיות לקוחות מרוצים של שומרת הזורע , חברה ששמה הולך לפניה. ביקשנו להחליף את הבד אותו בחרנו, משום שהבד אינו אמין לטעמנו ולאחר שתי תקלות על אותו בד איננו רוצים בד שאינו איכותי.

קשה להאמין שחברה עם שם של אמינות ואיכות לא מקיימת בקרת איכות של המוצר טרם יציאתו מהמפעל.



חיכינו מספר ימים ושוב לאחר מספר רב של ניסיונות השגנו את גב' אורלי שאמרה שלאחר ששקלו (ביחד עם מר קובי בן סימון) את בקשתנו בשנית הם מוכנים להשתתף בעלות חצי מריפוד הבד, שזה אומר שעלינו להוסיף 580 ש"ח בנוסף למחיר הספה (שהיה גבוהה בהתחלה).

ביקשנו כי מר קובי בן סימון יחזור אלינו ואכן הוא חזר וענה את אותה תשובה בדיוק.
בנוסף ציין כי החלטתנו נבונה, וכי שינוי דמוי העור לבד יאריך את חיי הספה.....

איננו מוכנים להוסיף תשלום נוסף על איכות לקויה של שמרת הזורע. לאחר מספר פעמים בהם טורטרנו ללא הרף, ביזבזנו שלושה ימי עבודה ( אספקה בין השעות 12:00-18) לקבלת הספה והחזרתה, כל העצבים שמתלווים לזה, עוגמת הנפש, הטלפונים הרבים.
המעט שהם יכולים לפצות אותנו על כל הללו זה ריפוד הספה לשביעות רצוננו וקבלתה שלמה ותקינה כיאה לסחורה חדשה.


,תודה
הילה
עלבון סוג הנזק :
ריפוד הספה בבד ללא עלות או ביטול העסקה וקבלת הכסף חזרה פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בן סימון סמנכ"ל ת שם ותפקיד:
רשת "שמרת הזורע" וכחלק מאמנת השירות, מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה, תוך שימת דגש רב על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות. פנייתה של הילה זכתה לשירות מקצועי, אישי וראוי. עת פנייתה בעיין מערכת הישיבה, מחלקת שירות הלקוחות וביעילות פעלה לסידור מערכת הישיבה. יש ולעיתים ישנה תקלה חוזרת, למיותר לצין כי הילה זוכה ליחס ולטיפול מסור ביותר וכך גם הפתרון שהוצע.

תגובה:
משביקש בן זוגה של הילה להחליף את הבד לבד מסוג אחר לגמרי, שונה לגמרי מהבד שהזמין בעת הרכישה, נאותה מחלקת השירות לאפשר זאת לאור הנסיבות, תוף השתתפות עצמית סמלית של 580 ש"ח, לא מיותר לציין כי שמרת הזורע, תממן את יתר עלויות החלפת הבד לבד מסוג אחר לפי בחירת הילה ובן זוגה, המסתכמות בכ- 3,000 ש"ח. מדובר בפתרון ראוי לאור דרישתם להחלפת הבד לבד אחר לגמרי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה