סלון פגום-איכות גרועה!!! פעם שניה תוך 4 שנים שהסלון מתקלף!!!שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שירות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשנת 2008 קניתי סלון בפעם הש נ י ה משמרת הזורע אחרי משא ומתן ממושך עם מחלקת שירות הלקוחות,לאחר שהסלון התחיל להתקלף. הם הסכימו לזכות אותי ב- 1000 ש"ח. לאחר כשלוש שנים שוב הסלון מתקלף באופן בלתי נסבל, אין לי מושג ממה עשויים הבדים שהם מוכרים לנו, איזו הסתברות יש שסלון יתקלף פעמיים אצל לקוח אחד?זה מלכלך את כל הבית, לא ניתן לשבת עליו בכלל!!! מה שהכי בלתי נסבל זה שאני "רודפת" אחרי השירות לקוחות שלהם כבר מעל חודש, עונה בחורה אחת שמתפקדת כשירות לקוחות, כמזכירת מנכ"ל, כמזכירת סמנכ"ל תפעול ,כהנה"ח ומה לא?'..10 דקות המתנה מינימום וכשמבקשים לדבר עם מישהו מעליה הוא יחזור מחר, למחרת שהתקשרתי שוב,הוא לא נמצא, עם מישהו מעליו-אין..בקיצור-חומת בטון, תישארי עם התסכול של סלון מתקלף בפעם השנייה ושירות לקוחות שמורח אותך כאילו את מברשת צבע. חבל שהם רחוקים ממרכז הארץ, אחרת הייתי משאירה להם את הסלון בכניסה למפעל. שיתביישו להם...גם איכות וגם שירות מתחת לכל ביקורת! אסור לעבור על זה בשקט, כשקונים מהם-הם נחמדים , אך כשהמציאות היא קצת שונה וחוזרים אליהם-לך חפש אותם..שוכחים שאתה לקוח , אסור לוותר, שאנשים יראו וייראו וילמדו להשקיע את כספם היכן שמקבלים איכות ושירות!!!
|
סלון פגום מתפורר ומתקלף |
סוג הנזק : |
החלפת סלון במיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|