פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון פגום-איכות גרועה!!! פעם שניה תוך 4 שנים שהסלון מתקלף!!!שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשנת 2008 קניתי סלון בפעם הש נ י ה משמרת הזורע אחרי משא ומתן ממושך עם מחלקת שירות הלקוחות,לאחר שהסלון התחיל להתקלף. הם הסכימו לזכות אותי ב- 1000 ש"ח. לאחר כשלוש שנים שוב הסלון מתקלף באופן בלתי נסבל, אין לי מושג ממה עשויים הבדים שהם מוכרים לנו, איזו הסתברות יש שסלון יתקלף פעמיים אצל לקוח אחד?זה מלכלך את כל הבית, לא ניתן לשבת עליו בכלל!!! מה שהכי בלתי נסבל זה שאני "רודפת" אחרי השירות לקוחות שלהם כבר מעל חודש, עונה בחורה אחת שמתפקדת כשירות לקוחות, כמזכירת מנכ"ל, כמזכירת סמנכ"ל תפעול ,כהנה"ח ומה לא?'..10 דקות המתנה מינימום וכשמבקשים לדבר עם מישהו מעליה הוא יחזור מחר, למחרת שהתקשרתי שוב,הוא לא נמצא, עם מישהו מעליו-אין..בקיצור-חומת בטון, תישארי עם התסכול של סלון מתקלף בפעם השנייה ושירות לקוחות שמורח אותך כאילו את מברשת צבע. חבל שהם רחוקים ממרכז הארץ, אחרת הייתי משאירה להם את הסלון בכניסה למפעל. שיתביישו להם...גם איכות וגם שירות מתחת לכל ביקורת! אסור לעבור על זה בשקט, כשקונים מהם-הם נחמדים , אך כשהמציאות היא קצת שונה וחוזרים אליהם-לך חפש אותם..שוכחים שאתה לקוח , אסור לוותר, שאנשים יראו וייראו וילמדו להשקיע את כספם היכן שמקבלים איכות ושירות!!!
סלון פגום מתפורר ומתקלף סוג הנזק :
החלפת סלון במיידי פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בן סימון סמנכ"ל ת שם ותפקיד:
העניין ייבדק לעומקו טרם שליחת תגובה בעניין. תגובה:
בכל מקרה, מחלקת שירות הלקוחות תעניק פתרון ראוי לסיום מהיר של העניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה